نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: یک بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، خود را سپر ملت ایران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران بازگردانیم.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۸۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای محسن رضایی میرقائد با حضور در گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران، شهدا را به تعبیر امام راحل ره، شمع محفل بشریت دانست و افزود: این جمله حکمت آمیز امام خمینی ره، تاکیدی است بر این که هیچ ملتی بدون فرزندان ایثارگر خود نمی‌تواند احیا شده و قدرت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دوباره جامعه ما به برادری و وحدت و انسجام و ایثار و فداکاری بازگردد باید از نفس خود عبور کنیم، افزود: متاسفانه در دو یا سه دهه اخیر نفع شخصی بجای نفع عمومی جایگزین شده و خودخواهی و تکبر جایگزین تواضع و دیگران را دوست داشتن شده است و نظام ارزشی ما تغییر کرده و دنیا گرایی و انحرافات عظیمی بوجود آمده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اشاره به حضورخود در گلزار شهدا گفت: به شهدا گفتم و با آنان عهد دوباره‌ای بستم که اگر خدای متعال این امر را به من بسپارد، با همه وجود تلاش خواهم کرد که از خودم گرفته تا اعضای دولتم به روحیه ایثار و فداکاری بازگردیم.

وی افزود: با شهدا عهد کردیم که یک بار دیگر آمده ایم تا خود را سپر ملت ایران کنیم و سعی می‌کنیم همواره خوشحالی و شادمانی را به چهره ملت ایران باز گردانیم و بتوانیم از مشکلاتی که در سر راه ملت ایران هست عبور کنیم.

آقای رضایی اخلاق و روحیات فداکاری را مانند چشمه‌ای دانست که می‌جوشد افزود: تلاش می‌کنیم ایثار را از کابینه خودمان شروع کنیم و وقتی مردم ببینند دولتمردان برای آن‌ها تلاش و فداکاری کرده و دل به دریا می‌زنند تا با مشکلات عظیم آن‌ها روبرو شوند، طبیعتا این روحیه ایثار و فداکاری به جامعه سرایت خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها