مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: شاخص سهم گاز طبیعی در تامین سبد انرژی این استان سال گذشته با افزایش ۹ درصدی به ۶۹ درصد رسید.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۰۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  کرم گودرزی  افزود: گاز طبیعی یکی از حامل های انرژی ارزان، پاک، بهره ور و دوستدار محیط زیست می باشد و این شرکت در تلاش است با جایگزینی آن با سایر سوخت های فسیلی به خصوص سوخت مایع علاوه بر صیانت از محیط زیست، در ایجاد زیرساخت تولید، به منظور تحقق شعار سال و حمایت از اشتغال پایدار در استان سهیم باشد.

وی ادامه داد: تعهد شرکت گاز لرستان در سال ۹۹ برای جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع ۲۰۰ هزار مترمکعب بود که تا پایان سال به ۲۴۸ هزار مترمکعب رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان  تصریح کرد: پارسال با گازرسانی به بیش از ۲۰۰ روستا، نقش مهمی در اجرای سیاست های کلان وزارت نفت و برنامه های شرکت ملی گاز ایران در لرستان ایفا شد.

گودرزی ادامه داد: تاکنون گازرسانی به ۸۶۰ واحد تولیدی صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در استان به بهره برداری رسیده است که تعداد ۳۲۲ واحد آن پارسال گاز دار شده اندو  نیروگاه ۹۶۸ مگاواتی سیکل ترکیبی خرم آباد، تلمبه خانه انتقال نفت شهید سیفی آسار، کارخانه عظیم خودرو، کارخانه شیر خشک صنعتی بروجرد، فاز دوم شهرک صنعتی خرم آباد ۲، مینی پالایشگاه پلدختر و شهرک صنعتی سراب حمام از جمله این واحدها هستند.

گودرزی بیان کرد: سهم ۶۹ درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان، نشانگر نقش ممتاز شرکت گاز لرستان در گسترش شاخص رفاه و میزان توسعه یافتگی است.

وی ادامه داد: از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها