از سوی معاون اول رئیس جمهور تشریح شد

260 مصوبه در سفر هیات دولت به استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تخصیص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل جدول ۱ و ۲ برای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۵۰
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، کلیم اله وثوقی که در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد سخن می‌گفت، اظهار داشت: هر چند به دلایل مشکلات پیمانکاران سال گذشته در حوزه شهرستان و روستایی اقدام چندانی نتوانستیم پیش ببریم، اما امسال قرارداد با تمامی پیمانکاران در محور‌های روستایی برای آسفالت انجام شد عقب ماندگی سال‌های گذشته نیز جبران خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از برنامه ریزی برای آسفالت راه‌های روستایی با اولویت روستا‌های بالای ۵۰ خانوار و ۲۰ خانوار و پروژه‌های نیمه کاره خبر داد و گفت: پل عنبر لو تازه کند، محور اجیرلو به تازه کند، محور ایران آباد به گوشلو، محور عربلو، و رینگ دریاچه شهرک را از اولویت‌های دیگر این اداره کل عنوان کرد و افزود در تلاشیم کارنامه‌ای قابل قبول شایسته مردم تلاشگر منطقه شمال استان را ارایه نماییم.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز شهرستان پارس آباد به دلیل داشتن ظرفیت بالا به سرعت رشد داشته، اما زیر ساخت‌ها به موازات این رشد نتوانسته ارتقا یابد و نیاز به توجه بیشتر و سرعت بخشیدن دارد.

ابراهیم امامی با اشاره به ترافیک بسیار بالایی حمل و نقل جاد‌ه ای شهرستان در تمام محور‌های بین شهرستان و روستایی گفت پویایی فعالیت‌های کشاورزی و دامداری و باغی و عشایری و روستایی، بار ترافیکی سنگینی را بر محور‌های مواصلاتی تحمیل نموده و به لحاظ بهره برداری با مشکل مواجه شده و نیاز به توسعه و بهسازی و ارتقا دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها