وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معرفی آداب و سنن اقوام مختلف کشور در قالب جشنواره ها، تقویت پایه های فرهنگ و هنر را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۲۳
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و میثم محتشم، رییس این اداره، ضمن حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دکتر سید عباس صالحی، مقام عالی وزارت و علی اصغر کاراندیش، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت دیدار کردند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن تشکر از نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر و ابراز رضایت از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دوره مدیریت احمد حسین فتایی، مدیر کل، گفت:بدون شک حمایت نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، راه را برای اجرای جشنواره ها و برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای ماندگار همواره خواهد کرد.
 
صالحی تصریح کرد: الیگودرز فرهنگ غنی اقوام لر و بختیاری را در وجود خود دارد و معرفی آداب و سنن اقوام مختلف کشور در قالب جشنواره ها، تقویت پایه های فرهنگ و هنر را به دنبال خواهد داشت.
 
نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: هنر و فرهنگ الیگودرز دارای پیشینه‌ای غنی و کهن است و از این رو لازم است که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نگاه ویژه‌ای نسبت به این منطقه داشته باشند.
 
محمد خدابخشی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، یکی از ادارات فعال شهرستان است و انتظار می رود در همه ی حوزه ها از جمله اعتبارات و نیروی انسانی تقویت شود.
 
در ادامه این دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ابراز داشت: الیگودرز از دیرباز به شهر جشنواره ها ملقب بوده که در سالیان اخیر به دلیل عدم وجود منابع مالی لازم، تعداد این برنامه‌ها کاهش یافته و این در شرایطی است که حق مردم فهیم شهرستان بیش از اینهاست.
 
میثم محتشم در پایان خواستار حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه‌ی فرهنگی، هنری و خبرنگاران شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال، برخورداری از تسهیلات بیمه و مستمری شد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها