گفتگو با عوامل فیلم ضدصهیونیستی «پیش از بهشت»

فلسطین، حرف‌های ناگفته بسیاری دارد

بزرگترین اتحادیه هنرپیشگان انگلیس با بیش از 43 هزار عضو، اقدامات اسرائیل علیه حماس را مورد انتقاد قرار دادند.
کد خبر: ۱۳۱۷۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، بزرگترین اتحادیه هنرپیشگان انگلیس اقدامات اسرائیل علیه حماس را مورد انتقاد قرار دادند.

حالا وبسایت «آروتز شیوا» رژیم صهیونیستی خبر انتقاد گسترده بیش از ۴۳ هزار نفری هنرپیشگان و دست اندرکاران هنری بریتانیا را در مقابل حمایت تنها سه عضو از این اتحادیه می گذارد و در این خصوص می نویسد: پس از حمله اتحادیه هنرپیشگان انگلیس به اسرائیل، سه نفر از صنف بزرگترین هنرپیشگان انگلیس، این اتحادیه را ترک کردند و مبارزه ضد تروریسم را «وحشتناک» خواندند!

بزرگترین اتحادیه صنفی هنرپیشگان انگلیس رفتار اسرائیل با غزه را «نامتناسب» و «وحشتناک» خواند که باعث شد دو بازیگر یهودی از این نهاد خارج شوند.

اتحادیه «برابری» در بیانیه روز پنجشنبه در مورد تبادل آتش بین حماس و اسرائیل گفت که «اقدامات دولت فعلی اسرائیل طی چند هفته گذشته، هم در پلیس بیت المقدس و هم در برابر غزه را محکوم می کند.»

این وب سایت در بخشی دیگر نوشت که این اتحادیه از فعالیت حماس صحبت و جانبداری کرده است.

تبادل ۱۱ روزه شلیک موشک بین اسرائیل و حماس منجر به بیش از ۲۳۰ شهید در طرف فلسطینی و ۱۲ کشته در طرف رژیم صهیونیستی شد.

این وبسایت صهیونیستی در ادامه می نویسد: بیانیه اتحادیه برابری (Equity) همچنین از راهپیمایی به تاریخ ۱۶ ماه می در لندن در اعتراض به اقدامات اسرائیل در غزه بدون اشاره به شعارهای ضد یهودی مستند و خشونت علیه پلیس دفاع کرده است.

این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در نهم ماه مه، صدها حادثه ضد یهودی در انگلستان ثبت شده است.

روزنامه یهودی کرونیکل لندن به نقل از مورین لیپمن، هنرپیشه زن معروف که از هواداران صهیونیست هاست و از خشم انتقاد اتحادیه از اسرائیل غاصب از این نهاد بیرون رفته، نوشت: «این راهپیمایی هیچ ارتباطی با فلسطینی ها و هر چیزی مربوط به مردم یهود نداشت». لیپمن در سال ۲۰۰۲ در فیلم معروف «پیانو» ساخته «رومن پولانسکی» نقش مادر قهرمان اصلی فیلم را را ایفا کرده است.

لیپمن، که یهودی است، ۵۴ سال است که عضو اتحادیه عدالت(Equity) بوده اما به دنبال این بیانیه اتحادیه را ترک کرد.

لیپمن افزود: «اتحادیه عدالت (Equity)! از شما برای افزایش یهودستیزی و درک عمیق شما از اقدامات اسرائیل متشکرم.»

«Equity» یا «اتحادیه هنرپیشگان بریتانیا» با نام قبلی انجمن برابری هنرپیشه های انگلیس، اتحادیه صنفی بازیگران، خوانندگان، مدل ها، مجریان، کارگردانان، طراحان، مدیران صحنه و سایر حوزه های هنری خلاق در انگلستان است. اتحادیه برابری در سال ۱۹۳۰ توسط گروهی از مجریان تئاتر معروف «وست اِند» تشکیل شد. این اتحادیه در حال حاضر تقریباً ۴۳،۵۵۵ عضو دارد.

«آروتز شیوا»، معروف به وبسایت اخبار ملی اسرائیل به زبان انگلیسی، یک شبکه رسانه ای اسرائیلی مستقر در بیت الحم است که به صهیونیسم مذهبی شناخته می شود. این وبسایت مقالات خبری آنلاین به زبان های عبری، انگلیسی و روسی و همچنین پخش مستقیم رادیو، ویدیو و پادکست های رایگان را ارائه می دهد.

پایان نبرد غزه و اشتیاق نتانیاهو برای پذیرش سریع‌تر آتش بس به‌ روشنی پرده از ناکامی بزرگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی رژیم صهیونیستی در این جنگ برداشت و بار دیگر نشان داد که گزینه مقاومت می‌تواند با بر هم زدن معادلات دشمن، اراده مردم فلسطین را بر او تحمیل و میدان بازی را دگرگون کند به گونه‌ای که اگر از جنبه میدانی به این نبرد نگاه کنیم چیزی جز شکست نصیب ارتش اشغالگر نشد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها