رییس فدراسیون فوتبال کشورمان می‌گوید این فدراسیون تمام خواسته‌های سرمربی تیم ملی را برآورده کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بر حسب وظیفه‌ در جمع ملی‌پوشان حاضر شدیم. از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کردیم و تمام خواسته‌های سرمربی تیم ملی برآورده شده است. ان‌شاءالله فردا تیم به کیش می‌رود و اردوی چند روزه‌ای در کیش خواهیم داشت و بعد از آن به منامه خواهیم رفت و چهار بازی حساس و سرنوشت‌ساز را در یک پیچ تاریخی برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: با توجه به انگیزه‌ و باوری که در بچه‌ها دیدم، امیدوارم به لطف خدا دست پر برگردند و دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنند و همه ۸۰ میلیون ایرانی یک قلب و روح شوند.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در یک برهه سرنوشت‌ساز قرار داریم و امیدوارم تیم ملی ایران بتواند با دست پر از این مسابقات بیرون بیاید. مسابقاتی که واقعاً به فوتبال ملی ایران ظلم شد و به نوعی ظالمانه میزبانی را از ما گرفتند و به بحرین دادند.

عزیزی خادم یادآور شد: مراسم معارفه آقای خورشیدی، سرپرست محترم تیم ملی و کریم باقری که از مفاخر و سرمایه‌های فوتبال کشورمان است، انجام شد‏. از باقری هم به‌عنوان دستیار فنی استفاده خواهیم کرد و هم مدیریت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. باقری از نظر اخلاقی و حرفه‌ای باتجربه است و مدیر مورد اعتماد ماست. فضای همدلی در تیم ملی ایجاد شده و در هیات رییسه فدراسیون فوتبال، همه یکدل هستند. در این شرایط سخت اقتصادی که وجود دارد، تیم ملی تنها دلخوشی مردم است. تیم ملی نماد انسجام و اتحاد ملی است و امیدوارم که همه کمک کنند. تا آن‌جا که امکان داشته کم و کاستی‌ها را رفع کردیم و امیدوارم که همه کمک کنند و ان‌شاءالله بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها