قاتلان با قبول ۲ شرط اولیای دم توانستند پس از ۱۱ سال از قصاص نجات پیدا کنند

تلاش روحانی جوان برای بخشش قاتلان پدر و پسرعموهایش (+عکس)

ماجرا غرض شخصی نبوده است

روحانی مضروب اوباش هنوز بستری است

حجت‌الاسلام مصطفوی که چند روز پیش مورد حمله یکی از اوباش قرار گرفت، همچنان در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۲۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، شامگاه یکشنبه دوم خردادماه زمانی که حجت‌الاسلام سید کاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی در منطقه نیروی هوایی، خیابان حافظیه تهران برای اقامه نماز مغرب و عشاء به سمت مسجد در حال حرکت بود، مورد ضرب و جرح یکی از اراذل و اوباش این محله قرار گرفت.

این روحانی با تیغ موکت‌ بری توسط آن فرد مجروح و راهی بیمارستان شد. بنا بود روز سه‌شنبه این روحانی از بیمارستان مرخص شود، اما به دلیل طولانی شدن روند درمان هنوز بستری است.

حجت‌الاسلام سید محمود مصطفوی، پسرعموی این امام جماعت که خود نیز چند سال پیش مورد جراحت اوباش قرار گرفت در گفتگو با فارس اظهار داشت: حال پسرعمویم خوب است، اما پزشکان برای ادامه روند درمان و جلوگیری از عفونت هنوز اجازه ترخیص نداده‌اند و احتمالا امروز یا نهایتاً فردا پنجشنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی افزود: برخی در فضای مجازی اعلام کردند به دلیل آن‌که پسرعمویم به محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق و یکی از کاندیداهای انتخابات فعلی اجازه سخنرانی در مسجد را نداد، به او حمله شده است، در حالی که اصلا این طور نبوده و در کل چنین درخواستی به مسجد ارائه نشده بود.

مصطفوی گفت: برخی نیز اعلام کردند فرد ضارب، دیوانه است؛ در حالی که این فرد ابتدا با خودرو قصد زیر گرفتن این روحانی را داشت و زمانی که موفق نشد، ماشین را در چهارراه دارای چراغ قرمز رها کرد و به سمت او حمله کرد. اگر مجنون بود که توان رانندگی نداشت.

وی با اشاره به اینکه دلیل و انگیزه این فرد اصلا شخصی هم نیست، زیرا حجت‌الاسلام مصطفوی با قریب ۴۰ سال سابقه امام جماعتی، محبوب مردم و مورد اعتماد و وثوق مردم و روحانیت منطقه بود و فردی با او مشکل نداشت، گفت: مشکل این فرد با روحانیت است، زیرا به محض خروج از ماشین و حمله به سمت پسرعمویم فحش و ناسزا به روحانیت می‌گفت. پسرعمویم، ابتدا برابر او مقاومت کرد، اما او با تیغ موکت بری حجت‌الاسلام مصطفوی را مجروح کرد.

مصطفوی گفت: این روحانی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری است و تحت درمان پزشکان است؛ الحمدلله حال عمومیش خوب است و چندین بار با او و فرزندش تلفنی صحبت کرده‌ام. ان‌شاءالله امروز یا فردا مرخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها