نمایش «روز عجیب» به کارگردانی پرستو گلستانی از روز چهارشنبه ۵ خرداد در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران آنلاین می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۶۶۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، نمایش «روز عجیب» به نویسندگی جعفر مهیاری و کارگردانی پرستو گلستانی از تولیدات سال ۱۳۹۱ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در ادامه‌ طرح «نمایش‌نما» در سایت th.kpf.ir اکران خواهد شد.

این نمایش داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که به خاطر مشغله‌ پدر و مادرش اغلب در خانه تنهاست. او برای اینکه توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می‌دهد که ماجراهای مختلفی در پی دارد و او را درگیر می‌کند. پسرک هر روز با شیطنت‌ها و خراب کاری‌هایش همه را آزار می‌دهد. همه دوستان و همسایه‌ها و حتی وسایل خانه، از شیطنت‌های او به ستوه آمدند. در یک روز عجیب وقتی همه وسایل را در کمد پنهان می‌کند، وسایل جان می‌گیرند و اتفاق‌هایی می‌افتد که پسر تبدیل به قورباغه شود اما...

در نمایش «روز عجیب» سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند و تارا حیدری و نیما بابازاده نیز عروسک‌گردانان این نمایش هستند.

طراحی و ساخت عروسک این نمایش را منیر مولوی‌زاده، طراحی صحنه و لباس را رضا مهدی‌زاده، طراحی و ساخت ماسک را بهمن صنیعی، طراحی گریم را سارا اسکندری و طراحی پوستر و بروشور را مهدی رایگانی بر عهده دارند.

فرشید اعرابی آهنگساز، پرستو گلستانی سراینده اشعار، سارا اسکندری و یوحنا حکیمی اجرای گریم، سیدمحسن رفعتی و علی مطهری‌کیا ساخت دکور و متین گودرزی عکاس این نمایش هستند.

همچنین متین گودرزی به عنوان دستیار کارگردان، تارا حیدری به عنوان منشی صحنه، نیما بابازاده به عنوان مدیر صحنه، ابوالفضل شاهی، سعید معروف‌پور و محمدحسن موحدی‌زاده به عنوان دستیاران صحنه، لادن نصرالهی به عنوان دستیار طراح لباس و دوخت، حامد شایسته به عنوان دستیار صحنه و زهرا شایان‌فر به عنوان روابط عمومی با این نمایش همکاری داشتند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها