فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰، طیف متنوعی از هواپیما‌ها و پهپاد‌های نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگال شرکت کردند.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ خلبان عزیر نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همانطور که می‌دانید جنگ‌های آینده بیشتر جنگ‌ های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره‌مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیما‌ها نصب می‌کنیم.

وی افزود: جنگ الکترونیک نیاز به اشراف اطلاعاتی از سامانه‌ های دشمن داشته و ما در طول سال به طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم برمبنای آن‌ها طرح ریزی های مناسب را انجام می دهیم.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به تولید و ارتقای سامانه‌ های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش گفت: ما در رزمایش ها، این سامانه‌ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آن‌ها را برای شرایط جنگ برنامه ریزی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیما‌های جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپاد‌ها و هواپیما‌های بدن سرنشین نهاجا نیز که سامانه‌های جنگال بر روی آن‌ها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها