رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خبر داد؛

انسداد مقطعی جاده هراز از یکشنبه

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

ثبت 259 هزار تردد بین تهران و کرج‌ در یک شبانه‌ روز

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌ های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

باران در برخی از محورهای‌ کردستان و آذربایجان غربی

وی اظهار داشت: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، هراز و کندوان‌، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ ها گفت: در حال حاضر در جاده‌های کشور‌ بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آشوری از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

ترافیک سنگین در مسیر آزادراهی بین قزوین و کرج ‌

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

ثبت 259 هزار تردد در آزادراه تهران-کرج-تهران در یک شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 131 هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با 128 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 122 هزار تردد، ثبت شد.

افزایش 3.8 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها ‌

آشوری اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2217 دستگاه ترددشمار فعال جاده‌ای، نسبت به روز قبل 3.8 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد جاده شهداد-نهبندان و محور فرعی شمشک-دیزین‌

وی با اشاره به انسداد چندین محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، افزود: در حال حاضر محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده پونل-خلخال، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها