رئیس مجلس در دیدار با نماینده پارلمان لبنان:

تداوم مقاومت از ضرورت‌های پیروزی بر دشمن صهیونیستی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم مقاومت در سرزمین فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت از ضرورت های پیروزی بر دشمن صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۳۱۷۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، «کاظم هاشم» نماینده پارلمان لبنان و عضو کمیته اجرایی کمیته دایمی فلسطین عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست فوق‌ العاده کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی، با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار، گفت: تداوم مقاومت در سرزمین فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت از ضرورت های پیروزی بر دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی پشتیبانی کامل را از پیروزی های میدانی محور مقاومت در این نشست بعمل آورند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسئولیت پذیری دنیای اسلام در قبال مسئله فلسطین، لزوم هم افزایی کشورهای مسلمان در موضوع قدس شریف و در نظر گرفتن مسئله فلسطبن بعنوان مهمترین و زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی باید مورد توجه و تاکید شرکت کنندگان در این نشست قرار گیرد.

نماینده مجلس لبنان نیز در این دیدار از برگزاری این نشست توسط مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: از ابتکار جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی برای برگزاری این اجلاس تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه آن خیر و برکت برای ملت فلسطین و امت اسلامی باشد.

وی افزود: ما واقعا نقش جمهوری اسلامی ایران را در این موضوع مهم می دانیم و این نقش نه تنها مربوط به شرایط فعلی است بلکه از آغاز انقلاب اسلامی ایران این مواضع و حمایت ها بارز و درخشان بوده اند.

نماینده پارلمان لبنان در پایان با یادآوری نزدیک بودن پیروزی مردم لبنان در جنگ ۳۳ روزه علیه دشمن صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران شریک مهم نیروهای مقاومت در این نبرد بود. ما معتقدیم اگر این پشتیبانی ها نبود آن پیروزی حاصل نمی شد و دستاوردهای حاصل شده هم استمراری نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها