رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

انهدام باند سرقت لوازم خودرو / ۵ سارق دستگیر شدند

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

انهدام باند۶ نفره سرقت لوازم خودرو / اعتراف به ۳۰۰ فقره سرقت

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۶ نفره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۰۸۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد یکی از مجرمان حرفه ای و تشکیل باند سرقت لوازم خودرو و پایش های اطلاعاتی مشخص شد متهم با همکاری 4 نفر از همدستانش لوازم داخل خودروها را سرقت کرده و با همکاری یک مالخر به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به شناسایی پاتوق سرکرده باند، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کرده و در بازرسی تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی شد و ضمن دستگیری سارقان در عملیات های مستقل و منسجم، در بررسی بیشتر از مخفیگاه آنان مقادیری اموال سرقتی کشف شد و متهمان نیز به فروش اموال سرقتی به مالخری در بریانک اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه در بریانک دستگیر شد خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی اعضای این باند 6 نفره به 300 فقره سرقت لوازم خودرو و خرید و فروش اموال سرقتی اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها