حساس‌ترین هفته سری A در چند فصل اخیر امشب به پایان می‌رسد

رونالدو ناکام می‌شود یا زلاتان ؟

در حالی که امروز اینتر آخرین بازی فصل خود را زودتر از بقیه انجام می‌دهد و بعد از آن جشن قهرمانی را در جوزپه مه‌آتزا برگزار می‌کند، سه تیم بزرگ یوونتوس، میلان و ناپولی برای کسب دو سهمیه باقی‌مانده فصل بعد لیگ قهرمانان در نبرد سخت هستند.
کد خبر: ۱۳۱۶۸۸۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، آتالانتا قبلا حضورش در جمع چهار تیم را نهایی کرده بود و در بازی آخر اگر مقابل میلان اگر هم ببازد، بازهم جزو چهار تیم خواهد بود.

تلخ‌ترین سناریو ممکن است برای یوونتوس رقم بخورد. قهرمان 9 دوره متوالی سری A در بازی آخرش باید بولونیا را شکست داده و بعد از آن امیدوار باشد که یکی از تیم‌های میلان یا ناپولی در بازی آخرشان امتیاز از دست بدهند. اگر این اتفاق نیافتد، رفتن بانوی پیر به لیگ اروپا می‌تواند یک فاجعه باشد و مطمئنا تبعات سنگینی برای این تیم خواهد داشت. مهمترین سوال این است که آینده کریس رونالدو در این تیم چه می‌شود؟ این در حالی است که بوفون گفته در آخر فصل از یووه می‌رود و زمزمه‌هایی هم مبنی بر رفتن جورجیو کیلینی از این تیم شنیده می‌شود. مدیران یووه در ابتدای فصل با هزار امید و آرزو آندره‌آ پیرلو را روی نیمکت این تیم نشاندند تا شاید او هم موفقیت‌های زیدان در رئال را تکرار کند. اما پس از انجام بازی‌های امشب، یووه ممکن است در جایی قرار بگیرد که کمتر کسی تصور آن را می‌کرد.
یکی از پر فراز و نشیب‌ترین تیم‌ها در این فصل از فوتبال اروپا و به خصوص ایتالیا، میلان بود. تا پیش از شروع ماه فوریه، روسونری به تنهایی در صدر بود و طرفدارانش رویای قهرمانی بعد از یک دهه را در سر می‌پروراندند. اما همه چیز به یکباره تغییر کرد و شاگردان استفانو پیولی در عرض چند هفته تا پنجم جدول سقوط کردند. حالا در بین تیم‌هایی که برای کسب سهمیه می‌جنگند، میلان در هفته پایانی کار به مراتب سخت‌تری دارد. این تیم باید در خانه آتالانتای رده دومی به میدان برود و اگرچه این تیم جایش در فصل بعد UCL تضمین شده، اما بازی کردن مقابل تیمی که تاکنون در این فصل 90 گل زده مشخصا خیلی سخت است. با این حال، میلانی‌ها خیلی دوست دارند برای اولین بار طی هفت سال گذشته یک بار دیگر به لیگ قهرمانان برسند.
دور از انتظارترین نتیجه را در بین تیم‌های بالای جدولی، گنارو گتوسو با ناپولی گرفت. این تیم سه ماه پیش در حالی به مصاف یووه رفت که سایه اخراج روی سر گتوسو خیلی سنگین شده بود. اما حالا بعد از گذشت سه ماه نه تنها این مساله محقق نشد، بلکه گتوسو می‌تواند با نتیجه گرفتن تیمش در هفته آخر مقابل ورونا مقدمات اخراج پیرلو را فراهم کند.  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها