معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد:

ساخت سالیانه ۱۲ هزار واحد مسکونی در دستور کار دولت

رئیس اوقاف و امور خیریه کشور؛

طرح توسعه مجموعه مفخم طرحی مهم برای اجراست

در دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام خاموشی از گفتگو با وزیر بهداشت و درمان با برای نهایی کردن موضوع جابجایی بیمارستان امام رضا(ع) در بجنورد برای اجرای طرح توسعه مجموعه مفخم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۹۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛ صبح امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام خاموشی از گفتگو با وزیر بهداشت و درمان  برای نهایی کردن موضوع جابجایی بیمارستان امام رضا(ع) در بجنورد برای اجرای طرح توسعه مجموعه مفخم خبر داد.
این جلسه که با هدف بررسی طرح توسعه مجموعه مفخم و امامزاده سید عباس در تهران برگزار شد حجت الاسلام خاموشی گفت: مجموعه توسعه مفخم از طرح های مهمی است که باید اجرا شود و برای نهایی شدن موضوع جابجایی بیمارستان امام رضا (ع) با وزیر بهداشت و درمان مذاکره خواهم داشت.
حجت الاسلام خاموشی افزود: معاونت بهره برداری اوقاف کشور و معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی باید روند اجرای طرح های توسعه مجموعه مفخم، امامزاده سیدعباس را تسریع کنند.
وی ادامه داد: به زودی معاونت بهره برداری اوقاف کشور در خصوص بررسی های نهایی برای چگونگی سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی در زمینه زعفران، مواد پروتئینی، کشمش و مویز به استان خواهد آمد.
در این دیدار همچنین در خصوص ورود سازمان اوقاف کشور برای اجرای طرح مسکن ملی گفتگو شد.
در این دیدار استاندار خراسان شمالی با قدردانی از نگاه موثر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: تا بیست روز آینده در خصوص محورهای گفتگوی امروز جمع بندی های لازم را خواهیم داشت.
محمدعلی شجاعی افزود: حجم وسیعی از سرمایه گذاری ها از سوی سازمان اوقاف کشور در خراسان شمالی به نفع مردم استان خواهد بود و چرا که نگاه این سازمان ورود جهت سرمایه گذاری با هدف تامین نداشته های استان است.
بر اساس این گزارش سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تا یک هفته آینده نحوه و میزان مشارکت خود در طرح های توسعه استان را اعلام کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها