جنایت جدید صهیونیستی در غزه

شهادت یک مادر و زخمی شدن چند کودک +عکس

صهیونیست‌ها در حمله صبح امروز به نوار غزه یک مادر فلسطینی را به شهادت رساندند و چندین کودک را نیز مجروح کردند.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۸۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) و در یازدهمین روز حملات به نوار غزه، منطقه «السطر الغربی» در شهر خانیونس را هدف گرفت.
بر اساس گزارش خبرگزاری«شهاب»، در این حمله که منزل خانواده «الخوالده» هدف گرفته شد، یک زن ۳۲ ساله فلسطینی به شهادت رسید و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند، چهار نفر از کودکان مجروح در این حمله فرزندان همین زن هستند.
 
بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطقی در شمال و مرکز نوار غزه را نیز هدف گرفت.
بر اثر حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منزلی مسکونی در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه ، چهار فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین تقاطع «صافی» در اردوگاه مذکور را نیز هدف گرفت که طی آن نه  نفر دیگر زخمی شدند.
در ادامه حملات، جنگنده‌های صهیونیستی به منزل یک خانواده در نزدیکی خیابان «الجلاء» در مرکز غزه حمله کردند که این منزل به صورت کامل تخریب شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند ، از آنجایی که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برقراری آتش‌بس در فردا (جمعه) مطرح شده رژیم صهیونیستی طی ساعات آینده به حملات خود به غزه شدت خواهد داد.

درگیری میان دو طرف از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) آغاز شد، زمانی که ضرب الاجل مقاومت به رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم پایان تجاوزها در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید.

تاکنون بیش از چهار هزار موشک و راکت به سمت فلسطنین اشغالی شلیک شده و ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام راکت‌های مقاومت فلسطین  باعث خسارات مالی و جانی زیادی در شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده است.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها