استاندار مازندران، انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو را سبب رونق بخشی به اقتصاد این بخش دانست.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۶۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران در اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد، با اشاره به انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، افزود: در گذشته کم تحرکی سبب گرفتن فرصت‌های خاص توسعه گردشگری از استان‌ها شد و پیشنهاد انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در اجلاس کشورهای عضو اکو مطرح و مازندران به عنوان مرکز گردشگری انتخاب شد.

 

وی با بیان اینکه در استان مازندران هر شهرستان مختصات خاص خود در بخش گردشگری را دارد، افزود: برای ایجاد شور و نشاط بین مردم در شهرستان‌های مختلف استان مازندران جشنواره‌های مختلف برگزار شود.

 

حسین زادگان تصریح کرد: مراسم آئینی و جشنواره‌های مختلف با محوریت پایتخت گردشگری عضو اکو انجام و فرصت ملی و استانی باید برجسته شده تا اثرات اقتصادی در جذب گردشگر و توریست عملیاتی شود.

 

وی با اشاره به اینکه بنادر و فرودگاه‌ها ظرفیت مناسبی دارند که باید برجسته و معرفی شوند افزود: میراث فرهنگی غنی و طبیعت بی بدیلی داریم که باید برجسته سازی شود.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ گفت: برای پیشبرد اهداف انتخابات ساز و کار آن فراهم و با ایجاد امید بین مردم مشارکت عمومی بالا رود.

 

وی درباره سیاه نمایی رسانه‌های معاند جهت تضعیف انتخابات در ایران افزود: هدف این شبکه‌ها شکست نظام است و باید هوشیار باشیم.

 

استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: بیش از گذشته در روابط با مردم تکریم و عزت داشته و سرعت در کار با حذف بروکراسی اداری و اقناء سازی مردم از طریق تریبون‌ها عملیاتی شود.

 

وی افزود: مدیران در انتخابات حق دخالت در انتخاب، حمایت و سخنرانی کردن برای کاندیدها را ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها