سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه اشتغال: جلسه کارگروه اشتغال استان به ریاست دکتر باباخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و با حضور مدیران عضو این کارگروه برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۶۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ دکتر باباخانی در این جلسه با اشاره به تداوم کاهش نرخ بیکاری در سال گذشته گفت: کاهش مستمر نرخ بیکاری در چهار سال گذشته نویدبخش روزهای خوبی برای اقتصاد استان است بویژه اینکه در سال‌جاری پروژه های توسعه ای بسیاری در استان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فرصت‌های به دست آمده برای توسعه استان از جمله تصویب منطقه آزاد قصرشیرین و نیز سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار میلیاردی وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه آن در استان دستاورد تاریخی و بسیار بزرگی است که با مساعدت ویژه وزیر نفت و پیگیری استاندار پرتلاش کرمانشاه محقق گردیده و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت بر شاخص های اقتصادی استان ملموس خواهد بود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار سپس به اثرات پروژه‌های توسعه‌ای برای استان اشاره و بیان داشت: یکی از تاثیراتی که وجود پتروشیمی اسلام‌آبادغرب از خود به جای گذاشته، رفع مشکل انتقال گاز به منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد به کمک پتروشیمی و همچنین فراهم کردن سرمایه گذاری دو پتروشیمی در پایین دست آن است و امید است سایر پروژه‌های بزرگ حوزه نفت و گاز استان نیز موجب جهش در توسعه استان شوند.

 وی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست فرآیند کار زنجیره‌های ارزش در سال گذشته را آسیب‌شناسی کرده و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام نمایند.

در این کارگروه گزارشی از آخرین وضعیت سند اشتغال سال ۱۴۰۰ و برنامه‌ها و اقدامات اشتغالزایی سازمان بهزیستی ارائه و درباره آنها بحث و تبادل نظر گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها