یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به دلیل چکه آب از سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نتوانست از قسمت جایگاه ویژه نظاره‌گر رقابت‌های کشتی باشد.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای مشاهده رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران حاضر شد.

او با استقبال مسوولان فدراسیون کشتی به سمت جایگاه ویژه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رفت اما به دلیل چکه آب از سقف سالن و خیس شدن محل جایگاه ویژه نتوانست از قسمت VIP نظاره‌گر رقابت‌های فینال باشد.

وی سپس با هدایت مسوولان فدراسیون کشتی در جایگاه خبرنگاران نشست و نظاره‌گر رقابت‌های کشتی شد.

بی‌تفاوتی مسوولان شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی به وضعیت سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در حالی است که این مشکل از سال‌ها قبل لاینحل باقی مانده است.

به گفته برخی از مسئولان سالن، سقف سالن آزادی از نقاط زیادی چکه می‌کند و این چکه حاصل از تجمع آب باران چند روز پیش در سقف و رسوب به پشم شیشه در سقف است. چکه سقف در زمان بارش بسیار شدیدتر از اوقات دیگر است.

حجت الاسلام لارگانی هم‌چنین عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی است.

نصیرزاده، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز در پاسخ به ایسنا، درباره علت حضور نیافتن حجت الاسلام لارگانی در جایگاه ویژه، چکه سقف را دلیل این موضوع دانست.

چکه سقف آزادی مانع حضور عضو هیات رییسه مجلس در VIP! (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها