مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آسفالت ۵۰ کیلومتر از مسیرهای دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد و تلاش این اداره کل جهت رفع عمده مشکلات مردم شریف و اهالی محترم این منطقه مخصوصاً در محدوده مسیرهای صعب العبور، تا پايان سال جاری خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آسفالت ۵۰ کیلومتر از مسیرهای دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد و تلاش این اداره کل جهت رفع عمده مشکلات مردم شریف و اهالی محترم این منطقه مخصوصاً در محدوده مسیرهای صعب العبور، تا پايان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۹۰
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آسفالت ۵۰ کیلومتر از مسیرهای دهستان کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد و تلاش این اداره کل جهت رفع عمده مشکلات مردم شریف و اهالی محترم این منطقه مخصوصاً در محدوده مسیرهای صعب العبور، تا پايان سال جاری خبر داد.

یوسف عابدینی  با اشاره به این که در دهستان کوشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد گفت: تاکنون ۵۴کیلومتر از این مسیرها شامل مازگرد _ احمد آباد، پور – کلیتوییه، قطعه اول پور – مازگرد، حسن آباد - چاله مورت و همچنین حسن آباد به سمت دوراهی گیشاب آسفالت شده است.

 یوسف عابدینی افزود: با توجه به صعب العبور بودن محورهای مواصلاتی روستاهای این دهستان، عملیات بازگشایی بیش از ۴۰ کیلومتر از این مسیرها طبق نقشه های مصوب و استاندارد انجام شده است.

وی با اعلام این که پس از انتقال وظایف ساخت راههای روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، این اداره کل نسبت به فراهم کردن مقدمات قانونی و واگذاری کار از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط اقدام نموده است اظهار کرد: پس از طی چندین مرحله برگزاری مناقصه، ۲شرکت راهسازی برج سازان سارین و فولاد گستران ساحل ساز به عنوان پیمانکاران پروژه های چاله مورت تا بنه دان، محور های آنتنی چاله الیاس و  باغ چنار، کوشاه جنوبی حدفاصل احمد آباد به آببید کوشاه و اصلاح گردنه های معدن و کجین انتخاب شده اند.

وی از تحویل زمین به هر ۲پیمانکار خبر داد و افزود: در حال حاضرکارگاه تجهیز شده است و ماشین آلات راهسازی برای آغاز عملیات اجرایی پروژه های مذکور، در منطقه مستقر می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با  تشکر از فرماندار شهرستان حاجی آباد، مدیرعامل بنیاد علوی و فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، ادامه داد: طبق تفاهم صورت گرفته یک اکیپ مجزای راهسازی نیز توسط    بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) در مسیر حدفاصل حسن آباد به سمت دوراهی رزدر و چالغان مستقر شده و در حال حاضر در حال اجرای عملیات زیرسازی و تکمیل خاکبرداری مسیر می باشد.

عابدینی تاکید کرد: با پیگیری های مستمر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در رفع مشکلات     جاده ای دهستان کوشاه، هم اکنون سه اکیپ راهسازی در مسیرهای این منطقه استقرار شده اند و امیدواریم در    شش ماهه اول سال‌جاری، عمده مشکلات مردم شریف و اهالی محترم کوشاه احمدی مخصوصاً در محدوده مسیرهای صعب العبور گردنه های معدن، مه گیر، کوجین، کوه سفید و بنه دان رفع شده و تا پایان سال حداقل ۵۰ کیلومتر از مسیرهای مذکور آسفالت و تحویل مردم شریف این دهستان گردد.

این مقام مسئول عمده مشکل در به تعویق افتادن عملیات راهسازی این منطقه را عدم استقبال شرکت‌های راهسازی از شرکت در مناقصات و کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه ها دانست و افزود: اکیپ‌های راهداری این    اداره کل در شهرستان حاجی آباد، بصورت مستمر نسبت به تسطیح و رگلاژ مسیرهای مواصلاتی دهستان کوهشاه اقدام نموده و در جریان سیل اخیر نیز در اولین فرصت با اعزام ماشین آلات راهداری، نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود شده اقدام نموده و در حال حاضر نیز در منطقه مستقر می باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها