از مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه تکذیب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: دیروز یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و با خدمه‌ هندی از نظر کرونا کنترل شد و ۴ نفر از خدمه‌ آن با تست مثبت شناسایی شدند، بنابراین کشتی مذکور در فاصله ۷۰ کیلومتری از مجتمع بندری امام خمینی به طور کامل قرنطینه شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس بیان کرد: همه کشتی‌های ورودی از مبدأ بنادر کشورهای هند و برزیل و یا کشتی‌هایی که دارای خدمه هندی یا برزیلی هستند، در بدو ورود به آب‌ های استان خوزستان متوقف و توسط تیم‌های قرنطینه‌ شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق انجام تست‌های دقیق کنترل می‌شوند تا از ورود هر نوع بیماری مسری به ویژه گونه‌ جهش یافته‌ ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: روز گذشته یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و دارای خدمه‌ هندی مورد کنترل قرار گرفت و ۴ نفر از خدمه‌ آن با تست مثبت به ویروس کرونا شناسایی شدند.

دریس افزود: کشتی مذکور در فاصله ۷۰ کیلومتری از مجتمع بندری به طور کامل قرنطینه شد تا پس از اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اطمینان از سلامتی بیماران و دیگر خدمه کشتی توسط تیم قرنطینه‌‌ شبکه بهداشت و درمان، مجوز ورود به بندر صادر شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با تأکید بر اجرای اصول شیوه‌نامه های بهداشتی در برخورد با موارد مشکوک بیان کرد: تردد خدمه‌ کشتی به اسکله و همچنین تردد عوامل تخلیه و بارگیری به کشتی ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها