سازمان عفو بین‌الملل امروز با ابراز نگرانی از افزایش آمار تلفات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد: دادگاه کیفری بین‌المللی باید درباره جنایت جنگی اسرائیل تحقیق کند.
کد خبر: ۱۳۱۵۷۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان عفو بین‌الملل امروز یکشنبه در پیامی توئیتری به حوادث جاری در نوار غزه واکنش نشان داد و از حملات رژیم صهیونیستی و افزایش آمار تلفات انسانی ناشی از آن ابراز نگرانی کرد.

در پیام توئیتری عفو بین الملل در این خصوص آمده است: ما از افزایش آمار تلفات در غزه که ۱۷۴ نفر از جمله ۷۴ کودک کشته شده اند، بسیار نگرانیم. دادگاه کیفری بین المللی باید درباره حمله اسرائیل به اردوگاه پناهجویان الشاطی در دیروز (شنبه) که موجب کشته شدن ۲ زن و ۸ کودک شد، تحقیق کند. حملات مستقیم به غیرنظامیان جنایت جنگی است.

این نهاد بین المللی در این باره اضافه کرد: همچنین درباره اینکه حمله اسرائیل به ساختمان دفاتر شبکه الجزیره و آسوشیتدپرس و تخریب آن هم جنایت جنگی بوده است، تحقیقاتی باید انجام شود.

 

دادگاه کیفری بین‌المللی باید درباره جنایت جنگی اسرائیل تحقیق کند

سازمان عفو بین الملل امروز دیروز شنبه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جامعه جهانی باید موضع قاطعی در برابر بی‌اعتنایی آشکار رژیم اشغالگر قدس به زندگی فلسطینی‌ها اتخاذ کند.

در بیانیه صادره از سوی سازمان عفو بین الملل در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنین تاکید شده بود: گزارش کشته شدن ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری به دست نیروهای اسرائیلی، نمونه‌ای از توسل به خشونت مفرط است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجد الاقصی آغاز شده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها