مرد جوان که با شلیک گلوله پدر روانپزشک خود را به قتل رسانده بود‌، بعد از 21 ماه فرار بازداشت شد. او زمان دستگیری به زور و تهدید سوار خودروی پرایدی شد و قصد گروگانگیری داشت که ناکام ماند.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۷۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم‌، ساعت‌11 صبح اولین روزشهریورسال‌ 98 مرد میانسالی که روانپزشک بود در خانه‌اش در محله قلهک تهران ‌هدف شلیک گلوله از ناحیه قفسه سینه ‌قرار گرفت و زخمی شد‌. همسایه‌ها او را به بیمارستان رساندند که ساعاتی بعد فوت شد.

‌تحقیق از همسایه‌ها‌ نشان می‌داد آنها مرد همسایه را در خانه‌اش زخمی یافته‌اند و پسر کوچک مقتول مدعی بود برادرش مرتکب قتل شده است.

ماموران در بازرسی از خانه مقتول پی بردند که او در اتاق کارش کلکسیونی از سلاح‌های گرم داشته که با یکی از کلت‌ها به قتل رسیده است.

‌بیست و یک ماه از فرار جوان پدرکش گذشته بود تا این‌که ‌روزهای پایانی هفته گذشته ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران مطلع شدند، او به خانه پدری‌اش در رفت و آمد است. برای دستگیری او‌ اعزام شدند اما متهم با مشاهده آنها ‌پنجره را شکست و فرارکرد و با پریدن از روی دیوار به سمت خیابان رفت و سوارپیک موتوری شد.

تعقیب و گریز ادامه داشت تا این‌که متهم پس از پیاده شدن از موتور با زور و تهدید سوار خودروی پرایدی شد و زنی را به گروگان‌ گرفت که پلیس وی را ناکام گذاشت و با رهایی گروگان، متهم بازداشت شد.

او به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: ‌با پدرم اختلاف مالی داشتم و روز قتل با هم درگیر شدیم. ‌دراوج عصبانیت کلت پدرم را ازمیز کارش برداشته و ‌موقع خروجش از اتاق به او شلیک کردم که زخمی شد. بعد2500 ‌دلار از او برداشتم و ‌فرارکردم. با رفتن به بیمارستان مدعی شدم که پدرم ‌برای گذاشتن زباله به خیابان رفته که افراد مسلح او را زخمی کرده‌اند. وقتی فهمیدم پدرم مرده از ترسم فرارکردم. ‌با دلارهای سرقتی ‌غذا و لباس برای خودم گرفتم. سه ماه ‌گورخوابی کردم و ‌چند ماه خانه باغ‌ یکی از اقوام در شهریار رفتم. سرانجام به خانه پدری برگشتم که ماموران متوجه شدند و دستگیر شدم.

‌ حبیب‌ا... ‌صادقی‌، ‌بازپرس شعبه ‌چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها