آنچه امروز در نوار غزه رخ می‌دهد تکان‌ دهنده است. شهادت ده‌ها انسان بیگناه، از جمله تعدادی از کودکان در حملات وحشیانه رژیم‌ اشغالگر قدس، بار دیگر ماهیت این رژیم منحوس و نامشروع را مقابل همگان افشا کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۶۶

امروز افکار عمومی دنیا، مستقیم نظاره‌گر جنایاتی است که صهیونیست‌ها علیه ساکنان واقعی سرزمین فلسطین انجام می‌دهند.

همگان مشاهده کردند در مسجد الاقصی چه گذشت و چگونه فریاد اعتراض صدها فلسطینی که از منازل خود بیرون رانده شده بودند، توسط رژیمی مسلح و منفور سرکوب شد.

در مقابل، مشاهده می‌کنیم حماس و گروه‌ های مقاومت، لحظه‌ای در ایستادگی در برابر دشمن صهیونیست کوتاه نیامده‌اند. موشک‌ های مقاومت، مجالی برای تنفس مسموم صهیونیست‌ها باقی نگذاشته‌اند.

درود بر مقاومتی که این‌گونه در مقابل دشمن می‌ایستد و تا زمان رسیدن به حقوق حقه ملت فلسطین، دست از این مقاومت نمی‌کشد.

آنچه به‌تازگی در مسجد الاقصی و متعاقبا سرزمین فلسطین رخ داد، بار دیگر نشان داد گفتمان سازش با دشمن صهیونیستی مرده است.

کسانی که هنوز سودای سازش با رژیم‌صهیونیستی را در سر دارند، باید صحنه‌هایی که طی روزهای اخیر شاهد آن بودیم را در ذهن و ضمیر خود مرور کنند. آنها باید با وجدان خود، نسبت به آنچه طی چنددهه در فلسطین رخ داده است، قضاوت کنند.

امروز ملت فلسطین و محور مقاومت، در مسیری مقدس و محکم در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده و در مقابل تجاوز این رژیم قد علم کرده است.

بدیهی است نقض مقدسات دینی از سوی رژیم‌صهیونیستی توهین آشکار به احساسات و عواطف دینی مسلمانان است.

تعدی به حریم امن مسجدالاقصی این مشروعیت را به مقاومت می‌دهد تا پاسخ قاطعی را به این اقدامات بدهد. مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم‌اشغالگر قدس مشروع است و باید ادامه پیدا کند.

گروه‌های جهانی فلسطین با تمسک به گزینه مقاومت بارها از سیاست مذاکره با دشمن رویگردان بوده‌اند.

حوادث اخیر نشان داد این گزینه کاملا درست بوده و باید در آینده نیز به آن تمسک جست. در گفتمان پویای مقاومت، تسلیم و ترس از دشمن جایی ندارد.

گفتمان مقاومت، تضمین‌کننده رسیدن فلسطینیان به آزادی و حقوق از دست رفته آنهاست. اگر حتی اندکی از این گفتمان و روش نورانی منحرف شویم، دشمن صهیونیستی و حامیان آن زهر خود را بر کالبد جهان اسلام و منطقه خواهند ریخت. بدون شک پیروزی و نصرت الهی در انتظار ملت فلسطین خواهد بود.

شیخ صهیب حبلی - عضو ارشد علمای مقاومت در لبنان / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها