فضل الله رنجبر با اشاره به تایید صلاحیت ۱۷داوطلب دیگر شامل ۱۵نفر در شهر کرمانشاه و ۲نفر در شهر کوزران گفت: در مجموع صلاحیت ۲۳۴ داوطلب شورای شهرهای این شهرستان تایید شده که ۷۰ داوطلب مربوط به شورای شهرهای کوزران، هلشی، ماهیدشت و قلعه بیلوار و ۱۶۴ نفر مربوط به شهر کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایرنا، فرماندار کرمانشاه افزود: طبق قانون شورای شهر افراد رد صلاحیت شده‌ در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت می‌توانند اعتراض خود را برای بررسی در هیات نظارت بر انتخابات مرکزی در تهران، به  فرمانداری تحویل دهند تا در مرکز نیز رسیدگی شود.

او با اشاره به جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر شهر کرمانشاه از افرادی که در هیات رسیدگی انتخابات استان رد صلاحیت شدند و اعتراضی دارند خواست شکایت خود را برای رسیدگی در هیات نظارت انتخابات مرکزی به فرمانداری تحویل دهند.
 

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تایید نهایی صلاحیت داوطلبان شورای شهر کرمانشاه در هیات رسیدگی انتخابات حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: تبلیغات و تجمع انتخاباتی پیش از موعد و زمان رسمی انتخابات توسط کاندیدهای شورای شهر ممنوع و خلاف قانون است.

رنجبر زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی را ۲۰ تا ۲۶ خرداد اعلام کرد و از نامزدها خواست قوانین تبلیغاتی را رعایت کنند.

وی همچین با اشاره به انتخابات شورای روستاها نیز گفت: تایید صلاحیت نامزهای شورای روستاهای شهرستان در هیات نظارت بر انتخابات شهرستان در حال جریان است.

او افزود: در حوزه شهرستان کرمانشاه ۴۸۶ روستا شرایط داشتن شورای اسلامی روستا را دارند و بیش از ۲ هزار نفر در انتخابات شورای روستاهای شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

رنجبر گفت: بخش مرکزی، سرفیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار به ترتیب بیشترین روستاهای واجد شرایط انتخابات را دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.



 
 




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها