برنامه «نیم نگاه» که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می شود به رفع چالش های حوزه سلامت می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۷۵
به گزارش جام جم آنلاین، برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و و پخش می شود. 
«نیم نگاه» به چالش های حوزه سلامتاین برنامه که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت ساعت 12 روی آنتن می رود. 

روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم شنوندگان می شود. مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان دکتر لیلا رحیمیان و دکتر پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می شود. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می شود. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت های این برنامه است به همین دلیل شنوندگان بسیاری این برنامه را دنبال می کنند. تهیه کننده نیم نگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه سهیلا باقری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها