وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پاسخ قهرمانانه گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمدجواد ظریف در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی مقیم دمشق افزود: وحشی گری رژیم صهیونیستی به ویژه در مسجد الاقصی و نیز تلاش برای تحویل مناطق اطراف مسجد الاقصی و همزمان شاهد رشادت زنان و مردان فلسطینی در دفاع از حریم خود هستیم.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: جهان اسلام بسیار به این رشادت مفتخر است جنایت‌های دو روز گذشته رژیم اسراییل در غزه و پاسخ قهرمانانه گروه‌ های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات همچنین نشان داد که روند عادی سازی با رژیم صهیونیستی جریانی ضد مردم فلسطین و ضد امت جهان اسلام است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ما در روزهای گذشته با همکاری ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی تلاش کردیم که جامعه بین المللی را در این موضوع حساس کنیم.

ظریف تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم دست کم مقداری حرکت در سازمان ملل از طریق مجمع عمومی چون شورای امنیت امیدی نیست، ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم که تاوان این ایستادن را می‌پردازیم همانطور که سوریه هزینه ایستادگی در کنار مقاومت مردم فلسطین را پرداخت می‌کند.

ظریف با بیان اینکه گناه ایران، سوریه و کشورهای دیگری که با خشم آمریکا مواجه هستند حمایت از فلسطین است، گفت: امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم با تقویت مقاومت و با تلاش برای احقاق حقوق مردم فلسطین روزگاری بهتری را برای آیندگان رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، «محمد جواد ظریف» صبح امروز چهارشنبه به منظور دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای و همچنین بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان، در راس هیاتی به سوریه سفر کرد.

وزیر امور خارجه در این سفر علاوه بر دیدار و تبادل نظر با مقامات بلند پایه دولت سوریه با رهبران گروه‌های فلسطینی مقیم سوریه نیز دیدار و آخرین وضعیت تحولات صحنه فلسطین اشغالی را مورد گفت‌وگو قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها