مبارزه با رژیم صهیونیستی تا توقف تجاوز ادامه خواهد داشت
نماینده جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

مبارزه با رژیم صهیونیستی تا توقف تجاوز ادامه خواهد داشت

شهرهای مختلف سرزمین ‌های اشغالی فلسطین  شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینیان و عرب‌های ساکن آنجا با صهیونیست‌های اشغالگر بود.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین ، ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به پی ریزی حملات هوایی به سمت غزه کرده است در سوي ديگر نيروهاي مقاومت تل آويو و حيفا را موشك باران كردند.

در اين رابطه خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد:  اصل مسئله از حملات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان غیرنظامی فلسطینی در نواحی نوار غزه، قدس و نواحی مسجدالاقصی آغاز شده است. افراطی های شهرک نشین وارد مسجدالاقصی شدند؛ این اتفاق در سالگرد الحاق کردن قدس شرقی به رژیم صهیونیستی بود که در سال 1967 اتفاق افتاد.

قدومی گفت: مردم فلسطین اجازه این کار را ندادند و با توانایی خودشان موفق شدند مانع از ورود حتی یک شهرک نشین به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان بشوند.

وی افزود: این مقاومت ادامه خواهد داشت ولی در روزهای گذشته شاهد اعمال روش های مجرمانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی بودیم. در این روند مقاومت فلسطین ادامه دارد و آنها (فلسطینی ها) نمی توانند ساکت بمانند. فلسطین پیش از این هم به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که مقاومت می کنند.

قدومی بیان داشت: با یاری خدا نیروی مقاومت موفق شد کل اهداف سیاسی و نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار بدهد. ما دیدیم که رژیم صهیونیستی به دلیل بحران های گوناگونی نظیر سیاسی و نظامی که به آن مبتلا است هدف های غیرنظامی را میان فلسطینیان تعیین می کند و از کشتن کودک هم هیچ ابایی ندارند. ما شاهد بودیم که چگونه ساختمان 12 طبقه را خراب کردند و حملات هوایی ترتیب دادند.

وی تاکید کرد: چهره اصلی این رژیم کودک کش و ظالمی است و همواره اعمال مجرمانه انجام می دهد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران یادآور شد: توانایی مقاومت فلسطین مقابل اسرائیل در ابعاد مهمی تحقق یافت. یکی بُعد راهبردی است و نیروهای مقاومت موفق شدند انسجام کامل نشان دهند.

قدومی با تاکید بر اینکه نیروی مقاومت همواره با جنایات رژیم صهیونیستی می شود افزود: بُعد مهم راهبردی فلسطین را دیدیم؛ آنها توانستند به طور کامل مقاومت را تشکیل بدهند. هم در جنبه نظامی موفق بودند و هم در جنبه مردمی. در واقع این دو دست به دست هم دادند تا در مقابل دشمن صهیونیست بایستند.

وی اذعان داشت: رژیم صهیونیستی امروز خودش به پیشرفت فناوری فلسطین اعتراف می کند. مقاومت حماس به جایی رسید که رییس کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ما از راه زمینی حمله نمی کنیم. حالا این سوال به وجود می آید که چرا زمینی حمله نمی کنند؟ این به دلیل ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی است که نمی تواند در این صحنه (جنگ زمینی) حضور داشته باشد و مقابل مقاومت فلسطین بایستد.

قدومی گفت: هر نماد سیاسی اسرائیل در این مقاومت اخیر مورد هدف قرار گرفت و موشک هایی را تا 120 کیلومتر دورتر پرتاب کرد. ما در سال 2014 حتی دیدیم که مقاومت موشک هایی با بُرد 175 کیلومتر هم می تواند استفاده کند. توان موشکی فلسطین و حماس می تواند فراتر از این هم برود.

وی با تاکید بر افزایش توان موشکی فلسطین گفت: توانایی مقاومت بیشتر و بهتر شده است و می توانیم بگوییم مقاومت حالا این توانایی را دارد که رژیم صهیونیستی را غافلگیر کند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: امروز صبح دیدیم که مقاومت، دو پادگان هوایی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. این موفقیت بزرگی در بُعد فناوری است.

وی افزود: وضعیت کنونی قدس و مسجدالاقصی ملتهب است. تعداد نفرات ارتش در مسجدالاقصی کاهش یافته است اما تا الان که حضور داشته اند. مدافعین و مقاومین مسجدالاقصی در خود مسجد قبه الصخر مستقر هستند و مانع از نفوذ شهرک نشین ها به این مسجد شده اند.

خالد قدومی در پایان گفت: منسجم کردن مقاومت و مردم عامل پیروزی راهبردی به نفع مردم مظلوم فلسطین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها