۱۳۰۹ مورد مشکوک به وبا در آذربایجان‌غربی

هیچ مورد مثبتی مشاهده نشد

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی بدون توجه به رنگ‌بندی‌های کرونایی اجرا می‌شود و بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلات عید فطر همه سفرها ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۷۴

به گزارش جام جم آنلاین با آغاز روند نزولی پیک کرونا در کشور طی روزهای اخیر برای تثبیت این وضعیت، سفر در تعطیلات عید فطر توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع اعلام شده است در همین راستا کمال حسین زاده ضمن اشاره به نظارت کامل در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی در روزهای آینده، گفت:  تعطیلات عید فطر نظارت کامل در تمامی محورهای آذربایجان غربی انجام خواهد شد و برای پیشبرد بهتر این طرح علاوه بر استقرار نیروها از دوربین های مدار بسته نیز برای اعمل قانون متخلفان استفاده می‌شود.
وی تاکید کرد: محدودیت تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد، میزان جریمه افراد بی توجه به محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی استان از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان تعیین شده است .
رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی خواستار رعایت و همکاری مردم در رعایت محدودیت‌ها شد و بیان کرد: از تمامی مردم در خواست می‌کنیم تا با خادمان خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند، چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا  در استان و کشور ادامه داشته باشد و به زودی شاهد پایان جولان این ویروس منحوس باشیم البته این امر جز با رعایت تمامی مردم میسر نمی‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها