رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت: بخشنامه حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۴۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  یحیی دریکوندی افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم‌بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنما‌های برنامه درسی کرونا در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تولید و در آبان ماه سال ۹۹ به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرده و در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم‌گیری به عهده مدیران و معلمان مدارس است.

وی تصریح کرد: در این بخشنامه تاکید شده؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

دریکوندی اظهار کرد: از این رو این سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به منظور اطلاع‌رسانی مجدد و شفاف‌سازی و ممانعت از سودجویی سایت‌های غیر معتبر، مجددا شیوه‌نامه بارم‌بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات) امتحانی را به استان‌ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می‌کند.
 
بخش‌های مطالعه آزاد دروس (حذفیات) و بارم‌بندی نهایی همه دروس دوره‌های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانیtalif. sch. ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانیaee. medu. ir قابل دسترسی و بهره‌برداری می‌باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها