مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت؛

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه از فعالیت صندوق‌های آرم دبیرخانه شورای زکات و کاورهای ویژه ممانعت خواهد شد پس مردم به هنگام پرداخت مبلغ فطریه حتما به آرم صندوق‌ها توجه کنند.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۶۵
به گزراش جام جم آنلاین عزیز سهندی ضمن اشاره به روش های مختلف پرداخت زکات فطریه، بیان کرد: روش های مختلف برای پرداخت زکات فطریه در استان پیش بینی شده و برای اجرای طرح یکسان‌سازی جمع‌آوری زکات فطریه، با هماهنگی نیروی انتظامی، از فعالیت صندوق‌های غیر از آرم دبیرخانه شورای زکات و کاورهای ویژه ممانعت خواهد شد پس مردم نیز به هنگام پرداخت مبلغ فطریه حتما به آرم صندوق‌ها توجه کنند.
وی افزود: در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان مجموع فطریه‌ای است که در سطح استان توسط مردم پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال نیز به ۲۲ میلیارد تومان برسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: مذدم می توانند برای پرداخت مبلغ فطریه خود کد #۵*۸۸۷۷* را شماره گیری کرده و به صورت غیرحضوری زکات فطره و کفارات خود را پرداخت کنند
وی حاطر نشان کرد: به جهت دسترسی راحت مردم صندوق‌ها و کاورهای یکسانی در میان ۱۴۷ مرکز خیریه، ۱۳۹ پایگاه کمیته امداد و ۱۰ موسسه خیریه در استان برای دریافت میزان زکات فطریه توزیع شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها