معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ؛

پلیس خراسان شمالی در ۱۷ نقطه تردد تعطیلات عید فطر را کنترل می‌کند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده‌ها به مناسبت عید سعید فطر در ۱۷ نقطه از محورهای استان مستقر می‌شود و ورود و خروج خودروها را کنترل می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۴۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده‌ها به مناسبت عید سعید فطر در ۱۷ نقطه از محورهای استان مستقر می‌شود و ورود و خروج خودروها را کنترل می‌کند.

سرهنگ سجاد نامور در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به مناسبت تعطیلات عید فطر بیش از ۳۰۰ نفر نیروی پلیس در طول ۲۴ ساعت به کار گرفته می شوند و ورودی و خروجی های شهرستان ها را کنترل می کنند.

 

وی افزود: در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمامی جاده‌های استان از ۲۱ اردیبهشت ماه بسته می‌شود.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

 

سرهنگ نامور اظهار داشت: رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به از سرگیری فعالیت مشاغل گروه ۱ و ۲ به مدت ۲ هفته در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: در صورتی که صنفی در شهر قرمز دچار تخلف شود به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی ۲ هفته پلمب خواهد شد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود برای کمک به قطع زنجیره کرونا، با طرح محدودیت های کرونایی همکاری کنند.

 

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، در استان خراسان شمالی شیروان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرستانهای بجنورد، فاروج و مانه و سملقان، جاجرم و اسفراین نارنجی اعلام شدند، راز و جرگلان و گرمه نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها