استاندار البرز گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۶۵
به گزارش جام جم آنلاین البرز، استاندار البرز گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان‌های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک‌های غیر بومی ممانعت و جریمه می‌شود.

شهبازی افزود: فرمانداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی در البرز باید در خصوص اعمال محدودیت تردد‌ها در تعطیلات پیش رو به جد حضور داشته باشند.

وی گفت: اصناف البرز، درخواستی مبنی بر بازگشایی مشاغل گروه ۲ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را داشتند و این امر طی مکاتبه و تماس تلفنی با ستاد ملی طرح و موافقت برای اعمال این درخواست انجام شد.
استاندار البرز افزود: گروه‌های آسیب پذیر مشمول گروه یک، در حال واکسیناسیون هستند و امیدوارم با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پیش از پاییز امسال واکسیناسیون به پایان برسد.

شهبازی افزود: اصناف البرز همراهی بسیار خوبی با مصوبات ستاد ملی و استانی با کرونا داشتند و در خصوص بازگشایی مشاغل گروه ۲، ایجاد فرصت جهت پرداخت عوارض شهرداری و تمدید خودکار پروانه کسب تا سه ماه درخواست‌هایی مطرح کرده بودند که مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: همچنین کسبه‌ای که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند بر اساس ماده ۵۹ برای پروانه ساخت، تخفیف ویژه‌ای خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها