در فاصله 10 روز ،استقلال و ذوب‌آهن باید دو بار به مصاف هم بروند. طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ‌برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این در شرایطی است که دو تیم در جام‌حذفی نیز باید با هم روبه‌رو شوند.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم  ، در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی مشخص شد که استقلال و ذوب‌آهن باید با هم دیدار کنند و حالا طبق برنامه‌ریزی شاهد انجام دومسابقه از این دو تیم در یک بازه زمانی کمتر از دو هفته خواهیم بود.

سازمان لیگ فوتبال در نظر دارد تا قبل از برپایی اردوی تیم‌ملی 4 دیدار دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی را هم برگزار کند که بر این اساس استقلال و ذوب‌آهن علاوه بر بازی فردا شب خود تا قبل از پایان اردیبهشت یک مسابقه دیگر در جام‌حذفی خواهند داشت.

نکته قابل توجه این که هر 2 بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در لیگ و جام‌حذفی باید در تهران برگزار شود که شرایط خوبی برای استقلال است تا با برد در لیگ به سپاهان و پرسپولیس نزدیک شود و با برد در جام‌حذفی به جمع 8 تیم برتر حذفی صعود کند. در واقع ذوب‌آهن شانس تیم استقلال برای بالا رفتن درصد موفقیتش در مسابقات مختلف لیگ و جام‌حذفی محسوب می‌شود.

 نگرانی ذوب‌آهن؛ تعطیلی 24 روزه

پس از لغو دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چهارچوب جام‌حذفی و همچنین دیدار این ‌تیم‌ و‌ پرسپولیس از سری ‌مسابقات لیگ‌برتر به علت حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مسابقات آسیایی، وقفه طولانی‌مدتی بین بازی‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن ایجاد شده است و در واقع پس از بازی سبزپوشان اصفهانی با پدیده در تاریخ ۲۶ فروردین، این تیم 24 روز تعطیل بوده که این مساله کار را برای شاگردان مجتبی حسینی که روند رو به رشدی را پشت سر می‌گذاشتند مشکل کرده است.

بازی شماره ۶۰

بازی امشب استقلال و ذوب‌آهن شصتمین مصاف 2 تیم در لیگ است. استقلال در 59 بازی گذشته 26 برد، 17مساوی و 16باخت برابر ذوب‌آهن داشته است، ضمن این‌که بعد از پرسپولیس و سپاهان، تیم فوتبال استقلال بیشترین تعداد بازی در مسابقات لیگ را برابر ذوب‌آهن داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها