تیم‌های ملی و لیگ‌ های وابسته کماکان مستثنی هستند

وضعیت تعطیلی استخرها و باشگاه‌ های ورزشی

با توجه به اینکه از امروز فعالیت مشاغل گروه ۱ و۲ در شهرهای نارنجی و قرمز از جمله تهران مجاز شمرده شد، کماکان تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در تمامی شهرهای کشور امکان فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، بنابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، اکنون ۴۶ شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و دو هفته قبل ۳۰۱ شهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که سپس به ۱۰۲ شهر قرمز و اکنون به ۴۶ شهر قرمز رسیده اند.

درباره فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه ۱ و در شهرهای نارنجی مشاعل گروه ۱ و ۲ فعال بودند که تصمیم گرفته شد مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای نارنجی و قرمز به مدت دو هفته فعال باشند اما اگر صنفی دچار تخلف شود جریمه شدیدتر شده است، به این صورت که تخلف صنف در شهر قرمز موجب می‌شود به مدت ۳ هفته پلمب شود که این مدت برای شهر نارنجی ۲ هفته است.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

باید خاطرنشان کرد استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها