نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی نیازمند مجموعه ای از کارگزاران و مدیرانی است که در برابر زرق و برق دنیا دچار لغزش نشوند و تنها چیزی که می تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد تقوا است.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۶۹

به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در پیام مجازی جمعه این هفته افزود: قدس موضوعی اسلامی و انسانی است چراکه باید تمام مستضعفان دنیا را از چنگال مستکبرین بیرون آورد.
 
وی ادامه داد: براساس آموزه های اسلامی، ملت و دولتی سرافراز و سربلنداست که از تقوای الهی برخوردار باشد و تقوا لازمه دولت، ملت و کارگزاران ملت اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: فرد یا جامعه ای که امید به موفقیت داشته باشند هیچگاه از حرکت متوقف نمی شود، امید به آینده موتور محرکه ارتقا، موفقیت های فرهنگی و پیشرفت اقتصادی است.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: امروز خط رسانه ای دشمن در شبکه های اجتماعی و ماهواره ها تلاش برای ترسیم تصاویر نامطلوب و ناکارآمد از نظام اسلامی است و القا می کنند که راه رسیدن به موفقیت، سازش، مذاکره و تسلیم در مقابل زورگویی های نظام سلطه است.
 
وی ادامه داد: در حالی که با وضعیت موجود و تحریم ها ایران جزو ۱۰ قدرت برتر نظامی دنیا است، از جهت خودکفایی به نقطه مطلوبی رسیدیم و در تولید انرژی، خودکفایی بنزین، تولید دارو و شتاب گرفتن برای اختراعات و فناوری نانو ، زیست فناوری و سلول های بنیادی به موفقیت های چشمگیری رسیده است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: یکی از مصادیقی که توانسته است با امید به آینده مسیر را روشن کند و ما را صدها گام پیش ببرد تعیین روز جهانی قدس توسط امام راحل است.
 
وی ادامه داد: آزادی آن یک وظیفه انسانی و اسلامی است و امام راحل این روز را روز جهانی مقابله مستضعفین با مستکبرین دانسته است.
 
حجت الاسلام شاهرخی گفت: رژیم اشغالگر قدس در درون با مشکلات سختی روبرو است، مخالفان حاکم رژیم صهیونیستی آن را تحت فشار قرار دادند، دولت پیشین آمریکا نیز جای خود را به دولت جدیدی داده است و مجاهدان فلسطینی به این نتیجه رسیده اند که مذاکره با رژیم اشغالگر قدس راه به جایی نمی برد و موفقیت را در مقاومت دیده اند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در نتیجه مذاکره، نقشه سرزمین فلسطین کوچک و سرزمین در اختیار اسراییل بزرگ شده است، طرف مقابل در مذاکرات به معاهدات و مصوبات خود عمل نمی کند و تلاش دارد مابقی سرزمین فلسطین را نیز تحت عنوان معامله قرن تصاحب کند.
 
وی افزود: گروه های مقاومت به این نتیجه رسیدند که مذاکرات  فرسایشی حاصلی ندارد و امروز با صلابت و محکم پاسخ تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس را می دهند.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: روز جهانی قدس در بیشتر کشورها بر آزادسازی قدس تاکید می شود که این در سایه تدبیر و هوشمندی امام راحل و مقام معظم رهبری است.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته بر موضوع اقتصاد و اهمیت آن تاکید زیاد داشته اند و در یکی از سخنرانی هایشان در ۲ دهه پیش فرمودند که جنگ بعدی نظامی نیست بلکه جنگ آینده، اقتصادی خواهد بود.
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: متاسفانه فرمایشات ایشان جدی گرفته نشد و اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم اما مردم متدین لرستان بصیر هستند، سخنان صادقانه را می پذیرند و در صحنه های مختلف از انقلاب دفاع کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: مردم لرستان هرچند از برخی عملکردها ناخشنود هستند اما انقلاب را از خود می دانند بنابراین باید در ۲۸ خرداد امسال با بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اقتصاد کشور را به ثبات برسانند.
 
وی افزود: در این راستا مسئولان لرستان با توجه به شعار سال، جدی تر برای تولید و اشتغال تلاش کنند و کارگاه های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان براساس برنامه زمان بندی فعال شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها