ایران را خانه دوم خودم می‌دانم

برانکو: روحم از مذاکره با فدراسیون خبر ندارد!

برانکو ایوانکوویچ باز هم گزینه نیمکت ایران شد؛ البته در بعضی کانال‌های تلگرامی. خلاصه خبر این بود که او قرار است جانشین دراگان اسکوچیچ شود.
کد خبر: ۱۳۱۴۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، موضوعی که البته واکنش فدراسیون فوتبال را در پی داشت: «فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده تغییر در کادر فنی تیم‌ ملی بوده و خبر منتشر شده کاملا دروغ و بی‌پایه و اساس است. برخلاف خبری که منتشر شده «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم‌ملی ایران شوند. لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.» مربی کروات هم البته ساکت نمی‌نشیند و به این خبر واکنش نشان می‌دهد.

 شایعه حضورتان در تیم‌ملی را شنیدید؟

بله. دوستانم در ایران به من اطلاع دادند که چنین بحثی مطرح شده. در حالی که روحم خبر ندارد و تمام تمرکزم روی تیم‌ملی عمان است.

 البته عجیب نیست که نام شما برای نیمکت تیم‌های ایرانی مطرح شود.

من ایران را خانه دوم خودم می‌دانم اما در حال حاضر نسبت به تیم عمان تعهد و مسؤولیت دارم. این‌که یک روز دوباره به فوتبال ایران برگردم چیز عجیبی نیست ولی ما در زمان حال زندگی می‌کنیم.

 در این مدت پیشنهادهایی هم از باشگاه‌ها به دست شما رسیده، درست است؟

باید از کسانی که به من لطف داشتند تشکر کنم ولی همانطور که گفتم تا سال 2022 نسبت به قراردادی که با عمان دارم پایبند خواهم بود.

 وضعیت تیم شما در مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی خوب است.

بله ما در گروهی هستیم که تیم‌های قطر، افغانستان، هند و بنگلادش هم در آن حضور دارند. با کسب 12 امتیاز در جایگاه دوم گروه هستیم. رقابت ما با قطر برای صدرنشینی در رقابت‌هاست. اردوهای منظمی برگزار کردیم و همین جا باید از حمایت فدراسیون عمان تشکر کنم. مسؤولان فوتبال در این کشور ایده‌های بزرگی برای آینده و پیشرفت دارند.

 آیا این شایعات روی روند کاری شما در عمان اثرگذار است؟

خیر. همانطور که گفتید اینها شایعه است. من و فدراسیون فوتبال ایران کوچکترین مذاکره‌ای نداشته‌ایم. از سویی در عمان انگیزه زیادی دارم. خود را برای مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف بزرگی که در سر داریم برسیم.

 وضعیت تیم‌ملی ایران هم برای حضور در مرحله نهایی سخت شده است.

ایران تیم قدرتمندی است و همیشه دست به کارهای بزرگی زده است. به نظر من تیم‌ملی از این مرحله گذر می‌کند. بازیکنان خوبی در ایران حضور دارند که می‌توانند نتایج هر مسابقه را تغییر دهند.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها