معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال:

روابط عمومی یک هنر در جهت تسهیل ارتباطات دو طرفه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

این بازگشایی غیر قانونی است/ بازرسان تذکرات لازم را در این خصوص به اصناف متخلف بدهند

در هفته جاری 50 در صد از اصناف شغلی مختلف اقدام به بازگشائی مغازه ها و محل کسب نموده که با واکنش شدید معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری روبرو شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۹۲

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،جعفر مردانی گرمدره  در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تیم‌های نظارت با محوریت فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان شکل گیرد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار استان تداوم یابد و خطری متوجه سلامت مردم نشود.

مردانی گرمدره افزود: در همین راستا برای کمک به اصناف آسیب‌دیده پیشنهادها جمع‌آوری می‌شود تا در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

ارزیابی مطلوب مهار ویروس کرونا در استان چهار محال و بختیاری

مردانی روند مهار ویروس کرونا در استان را مطلوب ارزیابی کرد و در عین حال بر روند نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: موج چهارم کرونا در برخی شهرستان‌های استان روند کاهشی به خود گرفته است، اما این وضعیت به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شکننده است و باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت و جدیت لازم پیگیری شود.

نظارت های فعلی راضی کننده و قابل قبول نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نظارت‌های فعلی راضی کننده نیست و باید بیش از پیش به ویژه در تهویه امکان عمومی، مطب‌های پزشکی، نانوایی‌ها، آرامستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی نظارت شود.

از تردد خودروهای غیر بومی باید بشدت جلوگیری شود

مردانی کنترل مبادی ورودی شهرستان ها را از دیگر نکات ضروری دانست و افزود: باید همچنان از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری شود و برای تعطیلات پیش رو، پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی بسته شود و هیچ خدماتی در کانون های گردشگری به مسافران ارائه نشود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها