استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از سازمان های این  استان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.
استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از سازمان های این  استان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۶۱
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، استاندار هرمزگان از دریافت مجوز یکی از سازمان های این  استان جهت واردات واکسن کرونا خبرداد.

دکتر فریدون همتی، استاندار هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بندرعباس بیان کرد: امروز شاهد آغاز مرحله سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس هستیم و اطمینان دارم با اعتماد مردم به این واکسن که تولید متخصصان داخلی مان است، به سمت بهبود شرایط کشور پیش می رویم.

وی افزود: امروز کشورمان همگام با کشورهای پیشرفته در تولید واکسن کرونا پیشقدم و پیشرو است.

وی تاکید کرد: برای استفاده گسترده از واکسن کرونا بیشتر امید خود را به واکسن داخلی بسته ایم،و امیدواریم نتایج این مرحله هم مفید و مناسب باشد تا شاهد تولید انبوه آن باشیم.

وی از واردات واکسن به هرمزگان خبر داد و اضافه کرد: به موازات دریافت سهمیه واکسن کرونا وارداتی یا تولیدی داخل، از چند وقت قبل یکی از مجموعه های داخل استان با پیگیری گسترده استانداری در این خصوص فعال شده است.

استاندار ادامه داد: این مجموعه مجوز واردات دریافت کرده و امیدوارم موفق شویم اولین محموله را به استان هرمزگان وارد کنیم و بخش وسیعی از جمعیت استان را بتوانیم واکسینه کنیم.

دکتر همتی اظهار کرد: با تکیه بر بنگاه های تولیدی و مشارکت صنایع استان هرمزگان این مسیر را طی خواهیم کرد و امیدوارم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

به گفته استاندار هرمزگان  این مجموعه جز سه یا چهار مجموعه دارای مجوز واردات واکسن کشور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها