امام جمعه بندرعباس گفت: وظیفه طلاب، روحانیت، نخبگان، فرزانگان، فرهیختگان، اهل دانشگاه و علم و دانش این است که تفاوت ها را در انتخاب اصلح و صالح برای مردم تبیین کنند.
امام جمعه بندرعباس گفت: وظیفه طلاب، روحانیت، نخبگان، فرزانگان، فرهیختگان، اهل دانشگاه و علم و دانش این است که تفاوت ها را در انتخاب اصلح و صالح برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۴۷

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،امام جمعه بندرعباس گفت: وظیفه طلاب، روحانیت، نخبگان، فرزانگان، فرهیختگان، اهل دانشگاه و علم و دانش این است که تفاوت ها را در انتخاب اصلح و صالح برای مردم تبیین کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، در نشست مجازی سیاسی «رسالت بانوان طلبه در انتخابات» با بیان اینکه طلاب و روحانیون دیده‌بان و رصدخانه انقلاب اسلامی هستند، گفت: طلاب باید دیده‌بانی انقلاب اسلامی را انجام دهند، چرا که کار دیده‌بان این است که با شناخت سازوبرگ و امکانات دشمن، اطلاعات را به صفوف خودی و ملت برساند.
 
وی اظهار کرد: انتخاب اصلح یکی از مهمترین موضوعات در انتخابات است، لذا طلاب مسئله تبیین و روشنگری را به دوره تبلیغات انتخاباتی وا نگذارند، چرا که مردم در فضای مه آلود و گرد و غبار انتخاباتی نمی‌توانند به راحتی حرف حق را تشخیص و از باطل تمییز دهند.
 
 امام جمعه بندرعباس با اشاره به این که، وظیفه شورای نگهبان، تشخیص صالح و اصلح و تأیید صلاحیت آنان است، ادامه داد: وظیفه مردم سنگین تر است؛ مردم باید معیارهای انتخاب اصلح را پیدا کنند و  نباید به بهانه این که شورای نگهبان صلاحیت کاندیدها را تأیید کرده، بدون تحقیق رأی بدهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: وظیفه طلاب، روحانیت، نخبگان، فرزانگان، فرهیختگان، اهل دانشگاه و علم و دانش این است که تفاوت ها را در انتخاب اصلح و صالح برای مردم تبیین کنند.
 
وی با بیان این که مشارکت حداکثری اصلی ترین عنصر انتخابات است، تأکید کرد: میزان مشارکت مردم، ملاک مقبولیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، لذا وظیفه طلاب براساس رسالت پیامبران، بالابردن سطح اخلاق و فرهنگ دینی مردم است و در این زمان باید به دنبال یک انتخابات اخلاقی بود.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با استناد به سخن رسول اکرم صلی الله علیه و آله «شَرُّ النّاسِ مَنْ باعَ آخِرَتَهُ بِدُنْیاهُ،بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیایش بفروشد»، ادامه داد: گاهی انسان دینش را برای دنیای خود می‌فروشد، ولی بعضی از مردم و هواداران کاندیداها، دین خودشان را نه به خاطر منافع بلکه به بهای منافع دیگران می‌فروشند که این شرالناس است.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهارکرد: کرونا با همه معایب و مضرات، محاسنی هم داشت و  اینکه مردم را برای استفاده از فرصت‌های فضای مجازی آماده کرد.
 
وی در پایان با اشاره به این که امروز جریان انقلابی باید شبکه سازی کند، اضافه کرد: اثرگذاری حرکت‌های جمعی، تشکیلاتی و سازمان یافته، به مراتب بیشتر از حرکت های فردی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها