مدیرکل راه و شهرسازی استان می گوید ساخت و ساز و عملیات عمرانی جاده طالقان – هشتگرد به ایستگاه پایانی رسید و تا پایان اردیبهشت ماه امسال افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۰۰۰
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ رضاخالقی گفت: جاده زیبا و مهم طالقان – هشتگرد سرانجام به ایستگاه پایانی ساخت و ساز و عملیات عمرانی رسید و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری که مزین است به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به دست مسئولین خدوم کشور افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: این جاده که دارای اهمیت بسیاری، به خصوص برای ساکنین شهرستان طالقان، است پس از حدود ۲۲ سال فراز و فرود فراوان و با تمام سختی‌های اجرای عملیات راهسازی سرانجام با همت مهندسین و کارگران البرز آماده بهره برداری شده است.

خالقی گفت: این طرح در قطعه اول (شهر هشتگرد تا تونل) و دوم (تونل تا شهر طالقان) تا کنون اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داده و روند ساخت تونل در قطعه دوم نیز ادامه خواهد داشت و برای تکمیل این تونل به طول تقریبی یک کیلومتر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می‌شود.

او افزود: کاهش چشمگیر مصرف سوخت، کاهش ۴۵ دقیقه‌ای زمان سفر از شهر طالقان تا مرکز استان و همچنین سهولت در تردد را از ویزگی‌های بارز این مسیر زیبا و توریستی دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها