چهره جدید یک قهرمان در لوشامپیونه

داستان موفقیت لیل

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۳۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، دور برگشت بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری دیدار منچسترسیتی و پاری سن ژرمن پیگیری می‌شود.

تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه «اتحاد» انگلیس میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود.

سیتیزن‌ ها (لقب تیم منچسترسیتی) از ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، ۴ برد و یک باخت را کسب کرده اند، اما در آن سوی میدان هم نتیجه‌ای مشابه دیده می‌شود و پاریسی‌ها (لقب تیم پاری سن ژرمن) از ۵ بازی آخر خود در لوشامپیونه فرانسه موفق به کسب ۴ برد و یک باخت شده‌اند.

این ۲ تیم فوتبال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۳ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم سیتیزن‌ها ۲ برد بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. هر ۲ تیم تاکنون نتوانسته اند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند. آخرین دیدار این ۲ تیم در دور رفت مرحله نیمه نهایی بوده است که سیتیزن‌ها توانستند با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوند و کار خود را در دور برگشت راحت‌تر کنند.

سیتیزن‌ها از ۳۴ بازی خود در لیگ برتر انگلیس ۸۰ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه نخست جدول جای دارند، اما تیم پاری سن ژرمن از ۳۵ بازی خود در لوشامپیونه فرانسه ۷۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن: ناواس، فلورنزی، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو، پارادس، وراتی، دنیلو پریرا، دی ماریا، نیمار، امباپه

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، کانسلو، رودری، گوندوغان، ریاض محرز، دی بروینه، فودن، سیلوا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها