زن ۴۲ساله در راهروی خانه دوستش به طرز مرموزی با ضربه‌ های چاقو به قتل رسید.
کد خبر: ۱۳۱۳۷۵۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، شامگاه شنبه یازدهم اردیبشهت امسال زنی به پلیس ۱۱۰ تهران زنگ زد و از زخمی شدن مهمان خانه‌اش خبر داد. ماموران کلانتری امامزاده حسن (ع) برای بررسی ماجرا به خانه دوطبقه که در خیابان ابوذر تهران بود اعزام شدند.

آنها با جسد زن ۴۲ساله در راهروی طبقه اول ساختمان روبه‌رو شدند. ۱۲ ضربه چاقو به بدن وی اصابت کرده و گلوی او نیز با چاقو بریده شده بود.

با هماهنگی بازپرس جنایی تهران جسد این زن به پزشکی قانونی منتقل شد. زن ۳۹ساله صاحبخانه که مقتول مهمان او بود، به‌عنوان تنها مظنون پرونده در محل جنایت بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

زن جوان دیروز در جریان تحقیقات قضایی-پلیسی گفت: من به دلیل اختلاف‌هایی که با شوهرم داشتم از او جدا شده و در طبقه دوم ساختمان محل جنایت زندگی می‌کردم. دوست ۴۲ساله‌ام متاهل بود و هرازگاهی به دیدنم می‌آمد. آن شب نیز برای دیدنم آمده بود. او در اتاق نشیمن نشسته و من در آشپزخانه مشغول پختن غذا بودم. زنگ در خانه‌ام به صدا درآمد. از دوستم خواستم ببیند چه کسی است.

او که آیفون را برداشت به من گفت صدا نمی‌آید و نمی‌داند چه کسی پشت در خانه است. بعد هم جلوی در رفت. هنوز دو دقیقه‌ای از رفتنش نگذشته بود که صدای فریاد و جیغ شنیدم. شوکه شده و از آشپزخانه سراسیمه خود را به طبقه پایین رساندم. دیدم مردی در حال فرار از ساختمان است. دوستم نیز بر اثر اصابت ضربه‌های متعدد چاقو به‌ شدت زخمی شده و گلویش هم ضربه خورده و در راهروی طبقه اول افتاده بود.

به اورژانس و پلیس زنگ زدم که آمدند اما تلاش‌های نیروهای امدادی نتیجه نداد و دوستم به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد. نمی‌دانم آن مرد مهاجم چه کسی بود و با چه‌انگیزه‌ای دوستم را به قتل رساند.

حبیب‌ الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: زن صاحبخانه تا تکمیل تحقیقات در بازداشت است و قرار شده دوربین‌های مداربسته اطراف محل قتل برای بررسی ادعای این زن بازبینی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها