ترمیم و تعویض دریچه‌ حوضچه‌های مخابراتی
همزمان با عملیات زیباسازی خیابان امام(ره) شهر سمنان صورت گرفت

ترمیم و تعویض دریچه‌ حوضچه‌های مخابراتی

کد خبر: ۱۳۱۳۷۵۰
به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان از کسب رتبه نخست کشوری مخابرات سمنان در ارزیابی معاونت بازاریابی و فروش ارتباطات سیار ایران خبر داد.
 مهندس حسینعلی نوری، ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: در پی ارزیابی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران از مخابرات مناطق در فصل چهارم سال 99 ، مخابرات منطقه سمنان برای چهارمین بار پیاپی در سال 99 موفق به کسب رتبه نخست در این دوره از ارزیابی‌ها گردید. 
رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات سمنان خاطرنشان کرد: این ارزیابی در پایان هر فصل از سوی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران از شاخص‌های فعالیت‌های بازاریابی، رضایت مشترکین، رضایت شبکه فروش، نظارت و ارزیابی از مرکز خدمات مشترکین، جذب مشترک، قراردادها، یوسیم، فروش، ترابرد و آموزش و مشارکت و قبولی نقاط فروش در آزمون‌ها و ... از مخابرات مناطق صورت می‌پذیرد.
وی یادآور شد، در ارزیابی بعمل آمده در سه ماهه چهارم سال ۹۹ ، مخابرات مناطق سمنان، چهارمحال و بختیاری و یزد به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
مهندس نوری ضمن تقدیر از پرسنل زیرمجموعه، این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و زحمات بی‌شائبه پرسنل اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان عنوان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها