آئودی R8 LMS GT2 کالر ادیشن رونمایی شد

خودروی مسابقه‌ای گران! (+عکس)

R8 LMS GT2 پرچم‌دار خودروهای مسابقه‌ای آئودی اسپورت بوده و بالاتر از محصولاتی مسابقه‌ای همچون R8 LMS GT4 و RS3 LMS جدید قرار می‌گیرد. این خودرو شایستگی استفاده از رنگ‌های جذاب بدنه را دارد بنابراین جای تعجبی ندارد که برنامه شخصی‌سازی ارباب حلقه‌ها شامل این محصول ۱۰ سیلندر مخصوص پیست نیز شده است.
کد خبر: ۱۳۱۳۶۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، آئودی R8 LMS GT2 کارلر ادیشن هم‌اکنون با ۶ رنگ جدید و جذاب شامل زرد وگاس، سبز تاکتیکی، مشکی سبرینگ، آبی نوگارو، قرمز میسانو و سبز کیالامی در دسترس می‌باشد.

هرکدام از این رنگ‌ها روی بدنه‌ای از جنس CFRP پاشیده می‌شوند. بخش بالایی بدنه نیز صرف‌نظر از رنگ اصلی به رنگ مشکی درآمده است.

از نظر ما رنگ مشکی سبرینگ گیراترین حالت را به این خودروی مسابقه‌ای داده هرچند از جذابیت رنگ سبز تاکتیکی نیز نمی‌توان گذاشت.

اگر متوجه شده باشید تمامی خودروها دارای رینگ‌های مسی‌رنگ و بال‌های مشکی با نوشته قرمز آئودی اسپورت و چهار حلقه سفید هستند.

برخی بخش‌های دیگر همچون آینه‌ها و ورودی هوای روی سقف نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند تا یکی از جذاب‌ترین خودروهای مسابقه‌ای چند سال اخیر را خلق کنند.

دل بطن R8 LMS GT2 پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متر قرار گرفته است.

این خودرو بر پایه نسخه فیس لیفت شده R8 استاندارد بنا شده اما به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر است زیرا فقط ۱۳۵۰ کیلوگرم وزن دارد.

این خودرو حدود دو سال پیش قیمت پایه ۳۳۸ هزار یورویی داشته اما قیمت مدل کالر ادیشن از ۳۴۹ هزار یورو یا حدود ۴۲۲ هزار دلار شروع می‌شود.

 

خودروی مسابقه‌ای گران! (+عکس)

 

خودروی مسابقه‌ای گران! (+عکس)

 

خودروی مسابقه‌ای گران! (+عکس)

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها