مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛

افزایش نگران‌کننده ۸۰ درصدی مصرف برق ادارات سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ششم اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل مصرف برق  در ساعات اوج بار در ساختمان های اداری استان ۸۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۸۸
به گزارش جام آنلاین از سمنان؛محمد موسوی زاده  اظهار کرد: اوج مصرف شبکه در استان از ساعت ۱۱ تا ۱۷ روز است و با این میزان افزایش مصرف، امسال احتمال رخداد خاموشی در استان قطعی است.

وی تاکید کرد: امسال کمبود حدود هفت هزار مگاواتی تولید نیروگاه های برق‌آبی پیش بینی می شود و از سوی دیگر رشد فزاینده مصرف دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از مولد اضطراری در دستگاه های اجرایی در ساعات اوج و تامین سوخت نیروگاه ها و طرح کاهش ساعت کار دستگاه های اجرایی در ماه های گرم سال، افزود: تعیین مسوول یا مدیر انرژی در استانداری به منظور پیگیری مباحث مدیریت مصرف در کل استان و ارتباط با ادارات ذیربط ، حمایت از طرح پهنه بندی مصرف مشترکان خانگی استان و پرداخت پاداش به مناطق کم مصرف، از جمله راهکارها برای کاهش مصرف انرژی پیشنهاد می شود.

موسوی زاده یادآور شد: اوج مصرف شبکه در استان از ساعت ۱۱ تا ۱۷ روز است و با این میزان افزایش مصرف، امسال احتمال رخداد خاموشی در استان قطعی است.

وی بیان کرد: افزایش سطح رفاه و تغییر رفتار مصرفی مشترکان و تغییر سبک زندگی مردم، تاثیر بسزایی در افزایش مصرف انرژی داشته است و باید در این مباحث با ارایه آموزش های لازم تجدیدنظر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها