رئیس مرکز پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: کلاهبرداران مجازی این بار با ترفند تیم پشتیبانی‌ شاد به دنبال هک کردن حساب کاربری افراد هستند در حالی که « شاد» هیچگاه پیام مستقیم به افراد نمی‌فرستد.
کد خبر: ۱۳۱۳۴۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس به ترفند تازه مجرمان‌ سایبری این بار در پوشش شبکه شاد اشاره و اظهار داشت: کلاهبرداران مجازی این بار با ترفند «تیم پشتیبانی‌ شاد» به دنبال هک کردن حساب کاربری افراد هستند.

وی گفت: هموطنان دقت داشته باشند که « شاد» هیچگاه پیام مستقیم به افراد نمی فرستد و هکرها با فرستادن پیامهایی با مضمون «با سلام؛ طبق گزارش‌های دریافتی از کاربران به ما در اکانت شما اتفاقات مشکوکی رخ داده است لطفاً هرچه زودتر شماره خود را وارد کنید وگرنه حساب شما مسدود خواهد شد. با تشکر تیم پشتیبانی شاد» یا « کاربر گرامی لطفاً پاسخگو باشید در غیر این صورت حساب شما در شاد مسدود می شود» در صدد هک و کلاهبرداری هستند؛ بنابراین دانش آموزان و خانواده‌ها آگاه بوده و‌ فریب پشتیبان جعلی شاد را نخورده و هیچ شماره یا مبلغ یا اطلاعاتی را وارد نکنند.

«شاد» به کسی پیام نمی‌فرستد / دانش‌ آموزان مراقب هکرها باشند (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها