شرکت صنایع الکترونیک سامع دستگاه ویژه‌ای را برای ازبین‌بردن ویروس‌ها و قارچ های موجود در هوا ارائه کرده که در دوران همه‌گیری کووید 19 کاربرد زیادی دارد

هوای پاک و بدون ویروس رابا سامع تجربه کن

«شرکت نوآوران هوشمند فرتاک» با ایده‌ای نوآورانه محصول «اینپین» را برای ارائه خدمات بهتر در حوزه تهیه مسکن معرفی کرده است

با اینپین خانه دلخواهت را بی‌دردسر پیدا کن

پیداکردن خانه‏ ای دلخواه که هم مطابق معیارهایمان باشد و هم‎ زمان زیادی از ما نگیرد کار به شدت طاقت‏ فرسایی است. خیلی ‎وقت ‎ها آن چیزی که مشاور املاک درباره خانه پیشنهادی‎اش می‎گوید تفاوت زیادی دارد با آنچه واقعا مورد نیاز ماست.
کد خبر: ۱۳۱۳۴۴۸

از طرفی برای دیدن خانه‏ های مختلفی که حدس می‌زنیم شاید شرایط مورد نظر ما را داشته باشند باید مسیرهای زیادی را طی کنیم تا بتوانیم محله، دسترسی‎ها، امکانات اطراف خانه و حتی همسایه‎ها را به درستی بررسی کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

تمام این فرآیندهای پیچیده باعث می‏شود پیداکردن خانه مناسب و دلخواه که با شرایط و بودجه ‏مان جور در بیاید به یکی از سخت‎ترین کارهای شهرنشینی تبدیل شود.

در سال‎های اخیر با روی کار آمدن اپلیکیشن‎های مختلف، روند بررسی و انتخاب خانه برای خرید یا رهن‎ و ‎اجاره تا حدی به‎روز و آسان‌تر شده است. اما هنوز متناسب با نیاز جامعه تغییر نکرده است. در این رابطه شرکت «نوآوران هوشمند فرتاک» راهکارهای جالب توجهی ارائه کرده است.

با اینپین خانه دلخواهت را بی‌دردسر پیدا کن

میثم سپهری‏ کیا، مدیرعامل شرکت «نوآوران هوشمند فرتاک» نیازهای بازار مسکن را مورد بررسی قرار داده و توانسته همراه با تیم 30 نفره تمام‏وقت و 10 همکار پاره‎وقت، پلتفرم هوشمندی را در این حوزه طراحی و تولید کند. این شرکت در سال 97 از محصول «اینپین» رونمایی و در سال 99 آن را به شکل جدی به بازار ارائه کرده است.

اینپین در مسیر پیشرفتش با چه چالش‏هایی روبه‎رو بوده‏است؟

مسیر بهره ‏گیری از فناوری‏های نوین در کشور ما همیشه مسیری پر فراز و نشیب بوده و هست. از طرفی افزایش تورم بر سختی این راه دامن می‎زند زیرا با بالارفتن هزینه‎ها، حقوق پرسنل هم باید افزایش داده شود و همه این مسائل برای کسب‎و‎کارهای نوپا بسیار چالش برانگیز است.

مدیرعامل شرکت «نوآوران هوشمند فرتاک» در خصوص چالش‌های پیش روی این مجموعه می‌گوید: «با توجه به شیوع بیماری کووید 19 برای مدتی کسب‌وکار املاک در کشور تعطیل و در واقع بازار خرید‎و‎فروش و رهن‎و‎اجاره مسکن با توقف روبه‎رو شد. چون خانه، کالایی نیست که آن را بشود بدون بازدید حضوری و صرفا از طریق عکس و به شکل آنلاین تهیه کرد. چالش جدی دیگری که در این مدت با آن روبه‎رو بوده و هستیم، نبود نیروی کار متخصص در حوزه برنامه‎نویسی است. بسیاری از برنامه‎نویس‎های توانمند ایرانی از کشور خارج شده‎اند و اغلب کسانی که باقی مانده‎اند یا تجربه کافی ندارند یا فقط با شرکت‎هایی وارد همکاری می‎شوند که درآمدهای بسیار بالا برایشان داشته باشد. غیر از این موارد، اکوسیستم سرمایه‏ گذاری در کشور ما بسیار نوپاست، سرمایه‌گذاران عموما به کسب‎و‏کارهای شناخته‌شده و بسیار بزرگ علاقه دارند در حالی که در کشورهای توسعه یافته سرمایه‏ گذارها به استارت‌ آپ‏ ها توجه زیادی دارند. متاسفانه این عملکرد باعث می ‏شود در سال‎های آینده کوهی از استارت‌آپ‏ های شکست‌خورده داشته‏ باشیم.»

چشم انداز اینپین برای سال‎های آتی

ایده اینپین برای پیشبرد اهدافش در 5 سال آینده استفاده هرچه بیشتر از نوآوری‏ های جدید است. مثلا استفاده از دستیار صوتی برای این که متقاضی هرآنچه مد نظر دارد را اعلام کند و جست‎و‎جوی هوش مصنوعی برایش آغاز شود. اینپین در برنامه بلندمدت خود قصد دارد به رده اول تهیه مسکن از طریق اپلیکیشن تبدیل شود و رویای بزرگش این است که در سطح جهانی هم بتواند خدماتی را ارائه کند و افراد در کشورهای دیگر این امکان را داشته باشند که با زبان رسمی همان کشور به دنبال خانه مورد علاقه‎شان بگردند.

چرا «اینپین» پیداکردن خانه را راحت‎تر می ‏کند؟

به کارگیری هوش مصنوعی

پلتفرم آنلاین اینپین به شکل سه‌وجهی در حوزه املاک خدمات ارائه می دهد. کسانی که به دنبال خرید یا رهن و اجاره خانه هستند، کسانی که می‎خواهند خانه‎شان را برای فروش یا اجاره ارائه بدهند و مشاوران املاک همه می‎توانند از این بستر استفاده کنند.

از زمان رایج شدن اینترنت در دنیا تا کنون، دو نسل متفاوت از پلتفرم‌های ارائه کننده خدمات املاک به وجود آمده اند. اولین نسل، نسل خدمات دایرکتوری بود که اقدام به جمع آوری آگهی ها می نمودند، مثل سایت «ایران‌ فایل» در کشور ما. نسل دوم موتورهای جست‎و‎جو و اپلیکیشن‌هایی مثل «دیوار» و نمونه‎های مشابه بودند که تا پیش از این، اینها تا حدودی نیازهای افراد را برطرف می‎کردند. اما در حال حاضر نسل جدید از پلتفرم‎های آنلاین جست‌وجوی ملک در دنیا در حال ظهور هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات متقاضیان ملک این بازار را به سرعت پاسخ دهند و خیلی زود بین مردم فراگیر شود. در این نسل جدید از فناوری‎های مدرنی مانند هوش‌ مصنوعی یا واقعیت افزوده استفاده می‏ شود که اینپین این فناوری‌ها را به شکل بومی‌شده برای کاربران ایرانی طراحی و تولید کرده است.

استفاده از تخصص مشاوران املاک در اینپین

مشاوران املاک، بخش حذف‌نشدنی خدمات مربوط به تهیه مسکن هستند. زیرا اگر واقعا در کارشان حرفه‎ای باشند به‏خوبی می‎توانند به جست‌وجوکنندگان ملک کمک ‌نمایند. آنها به مسائل حقوقی اشراف دارند و همین کمک می‎کند در زمان عقد قراردادها تمام نکات حقوقی را در نظر بگیرند و قراردادی سالم، رسمی و دقیق ثبت کنند. از طرفی آنها توانایی مذاکره بالایی دارند و می‎توانند بین مشتری و صاحب خانه ارتباط خوبی برقرار کنند. در نهایت مشاوران املاک اطلاعات ویژه‎ای درباره محله‎ها و خیابان‎ها دارند که بسیار مهم و کاربردی است. برای همین اینپین سعی کرده با مشاوران املاک در ارتباط باشد.

قابلیت نصب روی هر گوشی

اپلیکیشن اینپین برای گوشی‎های اندروید در پلی‌استور و برای گوشی‎هایی با سیستم عامل iOS در وبسایت‎های سیب ایرانی و سیب اپ قابل دسترسی است.

توجه به نیازهای خاص مشتری

یکی دیگر از محاسن اینپین این است که افراد می‎توانند به‌جز متراژ، تعداد اتاق، محله و قیمت، شرایط و نیازهای خاصشان را هم در فرم اولیه ذکر کنند. به عنوان مثال خانواده‎ای که یک فرزند چهار پنج ساله دارند و والدین شاغلند و می‎خواهند در نزدیکی خانه حتما مهدکودک وجود داشته باشد یا خانواده‎ای که از مادربزرگ یا پدربزرگشان نگهداری می‎کنند نیاز دارند درمانگاه و مراکز درمانی به خانه نزدیک باشد. در چنین حالتی هوش مصنوعی فعال در اپلیکیشن نواحی اطراف خانه‏ های پیدا شده را بررسی می‏ کند و گزینه‏ هایی که شرایط لازم را دارند به عنوان پیشنهاد مطرح می‏ کند.

چطور از اینپین استفاده کنیم؟

هر کاربری می‎تواند با ثبت تمام موارد مد نظرش در بستر اینپین با مشاوران املاک و افرادی که آگهی داده‎اند در ارتباط باشد. این امکان وجود دارد که در همان زمان ارسال درخواست، گزینه مشاوران املاک را فعال کند. در این صورت برای مشاورانی که در سامانه عضو هستند درخواست فرد ارسال می‎شود و در صورتی که خانه مورد نظر کاربر را در فهرست خود داشته باشند به او پیشنهاد می‎دهند. به این ترتیب متقاضی از طریق هوش مصنوعی که آگهی‎های مطابق با سلیقه فرد را برایش پیدا کرده و نمایش می‎دهد و هم از طریق مشاوران املاک می‎تواند موارد زیادی را بررسی کند.

راه‌های ارتباط با اینپین:

سایت: inpinapp.com 

ایمیل: info@inpinapp.com

اینستاگرام: @inpinapp

اینترنت: linkedin.com

تلفن: 02126761268

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، نبش خیابان حافظی، پلاک ۹-۱۱، طبقه ۴، واحد ۷

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها