نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان است و هر دو برای اقتدار و امنیت ملی کار می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۱۳۴۱۶
به گزارش جام جم  آنلاین البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته خود بابیان اینکه قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان بوده است، گفت: همه می‌دانند که دیپلماسی و میدان هر دو باهم برای امنیت ملی و اقتدار ملی کار می‌کنند. اگر در دیپلماسی قدرتی هم داشتید به خاطر قدرت میدان بود.

او به اشاره به شخصیت کم‌نظیر شهید سردار سلیمانی، افزود: همه می‌دانیم که سردار سلیمانی شخصیت کم‌نظیری که به خاطر ویژگی‌های متعددی که داشت به تنهایی برای جبهه بزرگ مقاومت و ایران اسلامی سرمایه است و روش او در مسائل گوناگون از او یک مکتب ساخت؛ که اگر دوستان زمینه تحقیق بیشتر در مکتب سلیمانی را از فرصت پیش‌آمده دنبال کنند مطلوب است. دیپلماسی و مبارزه و جهاد را آموزش می‌دهد.

امام جمعه کرج گفت: امروز همه ما موظفیم در قبال منافع ملی، امنیت ملی، اقتدار ملی، وحدت ملی، سرمایه‌های ملی و اعتماد عمومی حساس باشیم و این‌ها را به مخاطره نیاندازیم.

او افزود: خط نفوذ از اول انقلاب کارش را با ترور شروع کرد که اخیراً هم اقدامات تروریستی داشته‌اند، اما بعداً نفوذ در مراکز حساس صنعتی و هسته‌ای در دستور کارشان قرار گرفت تا اطلاعات حساس را ببرند و اخلال در کار و فعالیت مراکز ایجاد کنند و همچنین نفوذ در دستگاه‏ هاى حساس تصمیم‏گیرى و تصمیم‌سازی کشور و تلاش براى اثرگذارى در نظام محاسباتى مسئولین کشور را در دستورکار خود قرار دادند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امروز مشارکت در انتخابات یعنی تقویت قدرت ملی، چون مشارکت مردم و ایستادگی آن‌ها موجب شده است تا نقشه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود. پیام روشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بی‌اثر بودن هر نوع تحریم و تهدید است و این که مردم پایبند به آرمان‌ها و اعتقادات شان هستند.

او افزود: راهبرد دشمن در آستانه انتخابات تلاش برای کم‌رنگ کردن حضور است تا اقتدار را کم کند و بتواند با فشار به مطالباتش برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها