کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت:

آسمان صاف و غبارآلود برای امروز و فردا در قم

کارشناس هواشناسی: براساس آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا با ادامه فعالیت سامانه بارشی مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۴۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معصومه احمدی گفت: برای امروز و فردا رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید، موقت و لحظه‌ای را پیش بینی می‌کنیم.

وی گفت: براساس آخرین هشدار صادر شده در مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور که در سطح نارنجی بود در برخی مناطق استان‌های واقع در شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشورمان احتمال بالاآمدن آب رودخانه و آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.
 

احمدی افزود: در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، بیشتر مناطق استان کرمان، خراسان جنوبی و مناطقی از شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌های خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: در این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است که در دامنه‌ها وارتفاعات جنوبی البرز، استان‌هایی مانند قزوین، زنجان، البرز، تهران و سمنان بارش‌های خوبی را پیش بینی کردیم.

کارشناس هواشناسی افزود: استان‌های واقع در سواحل شمالی، همین طور مرکز و شرق کشور بارش‌ها را به شکل رگبار و رعد و برق پیش رو دارند و در مناطق غرب و جنوب غرب کشور احتمالا بارندگی اتفاق نمی‌افتد.
وی گفت: این شرایط به تناوب تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشورمان پیش بینی شده است، انتظار داریم که وزش باد منجر به وقوع گرد و خاک شود، پدیده تگرگ و صاعقه دور از انتظار نیست به لحاظ شرایط دمایی نیز از فردا به خصوص در بخش‌های شمالی در دامنه‌های جنوبی البرز، در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی افزود: در پایتخت نیز در دو سه روز آینده به تناوب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

وی گفت: دما امروز در گرمترین ساعات به ۲۹ تا ۳۰ درجه می‌رسد که البته کاهش دو سه درجه‌ای دما در پایتخت پیش بینی شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها