دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان گفت: در مجموع ۱۶ درصد جمعیت داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستای لرستان رد صلاحیت شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۹۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: باقر پور حسینی افزود: صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شوراها در این استان توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت، رد شد.

وی ادامه داد: ۱۳۸ نفر توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند که هیئت‌های نظارت در آنها نقشی نداشته‌اند و ۹۷ نفر نیز توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.
 
پورحسینی تصریح کرد: در روز گذشته مجموع نتایج و بررسی‌ها توسط هیئت‌های نظارت با صورت جلسات تدوین شده به فرمانداری‌ها ارجاع شده است و براساس تقویم روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه بنا بر این بوده که نتایج رسما و کتبا به داوطلبین اعلام شود.
 
وی ادامه داد: بعد از فرآیند ابلاغی، از روز پنجشنبه روند دریافت اعتراضات و شکایات افراد رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی و نظارت، در هیئت نظارت آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه روند دریافت این اعتراضات برقرار است.
 
دبیر اجرایی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان گفت: بعد هم مرحله بررسی شکایات داوطلبین انجام می‌شود که این فرآیند در طی ۱۰ روز مورد بررسی قرار می‌گیرد و موارد به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا حق داوطلبان تضییع نشود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها